Η νέα Mercedes-Benz C-Class

To καλύτερο δεν έχει εναλλακτικές.

Δείτε εδώ τον τιμοκατάλογο, εδώ τις προσφορές που “τρέχουν” για C-Class και ζητήστε προσφορά online ή καλέστε σήμερα μια από τις εκθέσεις μας για να προγραμματίσετε ένα Test-Drive η για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες στα 210 8986900, 210 6022222 ή 2241063550 για το κατάστημα της Ρόδου.

Mercedes-Benz C250, AMG Line, Avantgarde, Diamantsilber metallic
Με την ολοκαίνουργια C-Class ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην επιτυχημένη ιστορία της Mercedes-Benz και δημιουργούνται νέα πρότυπα στην κατηγορία των πολυτελών μεσαίων αυτοκινήτων. Χάρη σε μια πρωτοποριακή φιλοσοφία σχεδίασης μειωμένου βάρους, με την οποία εξοικονομείται βάρος έως και 100 κιλά, τα εξαιρετικά της αεροδυναμικά χαρακτηριστικά και τους νέους οικονομικούς κινητήρες, η C-Class ανεβάζει ψηλά τον πήχη της αποδοτικότητας στην κατηγορία της. Μια σειρά νέων συστημάτων υποβοήθησης προσφέρει ασφάλεια υψηλού επιπέδου, ενώ η νέα προαιρετική αερανάρτηση παρέχει υποδειγματικό κράτημα και οδηγική άνεση, καθώς και δυναμική οδική συμπεριφορά. Σε ό,τι αφορά την εμφάνισή της, η νέα C-Class υιοθετεί μια προοδευτική προσέγγιση με μοντέρνα σχεδίαση αλλά και με το πολυτελές εσωτερικό της. Διαθέτει επίσης πολλές άλλες καινοτομίες και στοιχεία εξοπλισμού που υπογραμμίζουν τη γεμάτη ενέργεια άνεση και τον εκλεπτυσμένο sport χαρακτήρα αυτής της λιμουζίνας. Η γοητευτική νέα C-Class δίνει την αίσθηση μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκινήτου.

Η νέα C-Class προσφέρει αισθητικά επιβλητικό και ξεκάθαρο σχεδιασμό, καθώς και μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά και πλούσιο βασικό εξοπλισμό που συνοδεύεται από υποδειγματικές τιμές εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης καυσίμου. Όλα αυτά έρχονται να προστεθούν στη αξία και τη μακροχρόνια εξοικονόμηση στους τομείς τόσο της φορολογίας, όσο και της κατανάλωσης καυσίμου.

Η C-Class έχει εξελιχθεί και σε ό,τι έχει να κάνει με την αύξηση του μέσου ύψους των ανθρώπων. Με μεταξόνιο αυξημένο κατά 80 χλστ. (φτάνει τα 2840 χλστ.) σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, η νέα C-Class είναι κατά 95 χλστ. μακρύτερη (4686 χλστ.) και κατά 40 χλστ. φαρδύτερη (1810χλστ.). Το αποτέλεσμα είναι ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Με 480 λίτρα, η νέα C-Class ξεπερνά επίσης την προκάτοχό της σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (σύμφωνα με το πρότυπο ISO 3832).

Η παραγωγή της νέας C-Class ξεκινά σε τέσσερις τοποθεσίες σε τέσσερις διαφορετικές ηπείρους, εκτεινόμενη σε χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών: στη Βρέμη (Γερμανία), το Ανατολικό Λονδίνο (Ν. Αφρική), το Πεκίνο (Κίνα) και, για πρώτη φορά, και στην Τασκαλούζα (Αλαμπάμα, ΗΠΑ).

Αισθητικά επιβλητική καθαρότητα και λιτές φόρμες

Mercedes-Benz C250, AMG Line, Avantgarde, Diamantsilber metallic
Οπτικά, η νέα C-Class δηλώνει την τολμηρή της αποστασιοποίηση από την προκάτοχό της. Η εντυπωσιακή, δυναμική της σχεδίαση μιλάει στο συναίσθημα. Η σύγχρονη αισθητική αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τις αισθητικά επιβλητικές γραμμές και επιφάνειες της νέας λιμουζίνας, οι οποίες, με την αρμονία και το δυναμισμό τους, δεν θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο. Οι σχεδιαστές μας δημιούργησαν μινιμαλιστικές, λιτές φόρμες για την C-Class, οι οποίες τονίζουν την προχωρημένη τεχνολογία και τις τεχνικές λύσεις που αξιοποιεί το αυτοκίνητο. Οι σαφώς καθορισμένες επιφάνειες επίσης αναδεικνύουν ένα βαθμό έντασης, ο οποίος τους προσδίδει ένα σύγχρονο χαρακτήρα. Οι ακριβείς γραμμές και οι λαξευμένες επιφάνειες δημιουργούν προοδευτικά εφέ φωτός και σκιών.

Κοιτώντας το αυτοκίνητο από το πλάι, το μακρύ καπό, η καμπίνα επιβατών που βρίσκεται αρκετά προς τα πίσω και οι μικροί πρόβολοι ορίζουν τις κλασικές, καλά ισορροπημένες αναλογίες Mercedes-Benz που διαθέτει η C-Class.

Σύγκριση Διαστάσεων

Πλάτος (χλστ.)177018101799Ύψος (χλστ.)144714421433Εσωτερικό πλάτος εμπρός (χλστ.)144014541452Εσωτερικό πλάτος πίσω (χλστ.)146214621472

Μοντέλο / Διαστάσεις Προηγούμενη C-Class(W 204) Η νέα C-Class (W 205) 1995 E-Class (W 210)
Μεταξόνιο (χλστ.) 2760 2840 2833
Μετατρόχιο εμπρός/πίσω (χλστ.) 1547/1547 1588/1570 1542/1536
Μήκος (χλστ.) 4591 4686 4795

Για το μπροστινό μέρος υπάρχουν δύο επιλογές: η sport με το αστέρι στο κέντρο ή – αποκλειστικά για τη γραμμή εξοπλισμού EXCLUSIVE – η κλασική μάσκα του ψυγείου του Saloon με το αστέρι της Mercedes στο καπό. Με τη μάσκα αυτή, οι γρίλιες μπορούν να κλείνουν εντελώς, ώστε να βελτιστοποιείται ο συντελεστής αεροδυναμικής Cd, ενώ με τη συνολική της εμφάνιση τονίζεται εκπληκτικά το στάτους της εκλεπτυσμένης αυτής λιμουζίνας.

Mercedes-Benz C250, AMG Line, Avantgarde, Diamantsilber metallic
Η νέα C-Class διαθέτει προβολείς αλογόνου Η7 στο βασικό της εξοπλισμό. Εκτός από τους προβολείς του βασικού εξοπλισμού, διατίθενται και δύο εκδόσεις προβολέων LED που εξοικονομούν ενέργεια: ένα στατικό σύστημα και μια δυναμική έκδοση με το σύστημα φωτισμού “LED Intelligent Light System”. Η χαρακτηριστική σχεδίαση νυκτός προσδίδει στη νέα C-Class την απολύτως διακριτή της εμφάνιση και στο σκοτάδι. Τα πίσω φώτα και τα φώτα φρένων στα πίσω φωτιστικά σώματα διαθέτουν την τεχνολογία LED σε όλες τις εκδόσεις προβολέων.

Υψηλής κλάσης εσωτερικό με φίνες λεπτομέρειες

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau
Οι σχεδιαστές της Mercedes-Benz αναβάθμισαν το στυλ του εσωτερικού σε ένα επίπεδο που σπάνια συναντά κανείς, ακόμα και σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Αυτό ισχύει για τα προσεκτικά επιλεγμένα, υψηλής ποιότητας υλικά με την ευχάριστη αίσθηση που προσφέρουν, καθώς και για την ακρίβεια των προσεκτικά δουλεμένων λεπτομερειών. Ισχύει όμως εξίσου και για τη νέα σχεδιαστική γλώσσα, η οποία συνδυάζει άψογα την αισθητική επιβλητικότητα και σαφήνεια με το δυναμικό sport χαρακτήρα, συμβάλλοντας έτσι στην υψηλής κλάσης γοητεία του εσωτερικού.

Ο οδηγός και ο συνοδηγός απολαμβάνουν άφθονο χώρο και πολυτέλεια με διακριτικό, σύγχρονο στυλ μέσα στη νέα C-Class. Έτσι δημιουργείται μια ιδιαίτερα ευχάριστη ατμόσφαιρα, η οποία δεν υπήρξε ποτέ στο παρελθόν στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων – το να βολεύεται κανείς στο κάθισμα της C-Class του προσφέρει σχεδόν την ίδια ευχάριστηαίσθηση που νιώθει όταν αναβαθμίζεται από την οικονομική στη διακεκριμένη θέση ενός αεροπλάνου.

Η σχεδίαση του εσωτερικού υπογραμμίζει την τολμηρή νέα προσέγγιση που έχει υιοθετήσει η Mercedes-Benz. Εδώ, οι σχεδιαστές μας συνδυάζουν με ολοκληρωμένο στυλ την αρχιτεκτονική των sport αυτοκινήτων της Mercedes-Benz με μια εντελώς νέα κεντρική κονσόλα, στην οποία ξεχωρίζουν οι sport, χυτές γραμμές. Στα οχήματα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, μια μεγάλη, ενιαία κεντρική κονσόλα εκτείνεται με κομψότητα από τους κεντρικούς αεραγωγούς μέχρι το υποβραχιόνιο. Αυτές οι συνεχόμενες, ξεκάθαρες γραμμές δημιουργούν μια αίσθηση ευρυχωρίας και αποπνέουν μια συναρπαστικά λιτή και σύγχρονη αίσθηση.

Στα οχήματα με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, η κεντρική κονσόλα έχει ελαφρώς μεγαλύτερη κλίση και διαθέτει δύο ξεχωριστά στοιχεία διάκοσμου, προκειμένου να δημιουργείται άφθονος χώρος για τον εργονομικό χειρισμό του μοχλού αλλαγής σχέσεων.

Η κεντρικά τοποθετημένη, αυτόνομη κεντρική οθόνη είναι αυτή που προσελκύει το βλέμμα περισσότερο από όλα τα χαρακτηριστικά της κεντρικής κονσόλας – με διαγώνιο 17,78 εκατ. ή 21,33 εκατ. όταν το όχημα διαθέτει το σύστημα COMAND Online.

Πέντε στρογγυλοί αεραγωγοί δίνουν στο ταμπλό οργάνων μια sport πινελιά. Με τη μεταλλική τους αίσθηση “cool-touch” δημιουργούν μια απτή αντίθεση με τη “ζεστή” εμφάνιση των άλλων υλικών – όπως το ξύλο στην κεντρική κονσόλα ή το τεχνητό δέρμα ARTICO στο ταμπλό οργάνων. Η αίσθηση “αναβάθμισης” επεκτείνεται με ταιριαστό τρόπο στα χειριστήρια. Όλοι οι διακόπτες διαθέτουν την υψηλής ποιότητας, τρισδιάστατη σχεδίαση που αρμόζει σε ένα πολυτελές όχημα, ενώ αναδεικνύονται με την ξεκάθαρη διάταξή τους.

Το πρωτοποριακό touchpad που έχει αναπτύξει η Mercedes-Benz στο υποβραχιόνιο πάνω από το χειριστήριο που βρίσκεται στο κεντρικό τούνελ σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα εξέλιξης. Όπως και σε ένα smartphone, εξασφαλίζει τον πολύ απλό και διαισθητικό χειρισμό όλων των λειτουργιών της κεντρικής μονάδας με κινήσεις των δακτύλων.

Το touchpad επιτρέπει επίσης τη χειρόγραφη εισαγωγή γραμμάτων,αριθμών και ειδικών χαρακτήρων – σε οποιαδήποτε γλώσσα υποστηρίζει το ηχοσύστημα Audio 20 CD ή το σύστημα Comand Online. Ο χρήστης λαμβάνει σαφείς και απτές πληροφορίες όταν χρησιμοποιεί την επιφάνεια ελέγχου του touchpad, το οποίο αποκρίνεται με πολύ μεγάλη συνέπεια στη γνήσια διαισθητική χρήση.

Νέο χαρακτηριστικό στην C-Class είναι επίσης η οθόνη head-up display. Όπως και στα μαχητικά τζετ, απεικονίζει σημαντικές πληροφορίες απευθείας στο οπτικό πεδίο του οδηγού στο παρμπρίζ, προσφέροντας έτσι ευανάγνωστες ενδείξεις και αποσπώντας λιγότερο την προσοχή από το δρόμο. Το σύστημα παρέχει πληροφορίες για την ταχύτητα, τα προβλεπόμενα όρια ταχύτητας, ενώ επίσης εμφανίζει οδηγίες και μηνύματα από το σύστημα DISTRONIC.
Τρεις διαφορετικές γραμμές σχεδίασης και εξοπλισμού για το εξωτερικό και το εσωτερικό προσφέρουν η καθεμία περαιτέρω δυνατότητες εξατομίκευσης σε σχέση με το βασικό εξοπλισμό και τα διακοσμητικά στοιχεία που αυτός περιλαμβάνει. Η γραμμή AVANTGARDE αναδεικνύει την C-Class ως μία λιμουζίνα με sport χαρακτήρα, η γραμμή EXCLUSIVE δίνει έμφαση στο αναβαθμισμένο κύρος και τη σύγχρονη πολυτέλεια, ενώ η γραμμή AMG προσδίδει στη C-Class μια αποφασιστική sport εμφάνιση.

Άκαμπτο αμάξωμα – με μειωμένο βάρος

Mercedes-Benz C-Class Production
To άβαφο αμάξωμα της νέας C-Class αποτελεί μια πρωτοποριακή βάση για μείωση του βάρους, εξαιρετική ακαμψία, συμπεριλαμβανομένης της ακαμψίας στα σημεία άσκησης φορτίου για άριστη οδική συμπεριφορά, σε συνδυασμό με βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά θορύβου και κραδασμών και υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε περίπτωση σύγκρουσης. Χάρη στην έξυπνη και πρωτοποριακή κατασκευή μειωμένου βάρους, το αμάξωμα από υβριδικό αλουμίνιο ζυγίζει 70 χλγρ. λιγότερο απ’ ό,τι ένα συμβατικό χαλύβδινο αμάξωμα. Ακόμα και το συνολικό βάρος του οχήματος έχει μειωθεί έως και κατά 100 κιλά. Έτσι, η νέα C-Class βρίσκεται στην πρώτη θέση της κατηγορίας της, στον τομέα της μείωσης βάρους. Η μείωση αυτή αποφέρει πολλαπλά οφέλη: με την κατασκευή μειωμένου βάρους της C-Class, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται έως και κατά 20% χωρίς την παραμικρή απώλεια απόδοσης, ενώ ταυτόχρονα προκύπτει χαμηλότερο κέντρο βάρους, το οποίο με τη σειρά του εξασφαλίζει την αισθητά sport και ευέλικτη οδική συμπεριφορά του οχήματος.

Η Mercedes-Benz επιτυγχάνει αυτό το τεχνολογικό άλμα στην κατασκευή μειωμένου βάρους με διάφορες λύσεις, όπως η εντελώς νέα σχεδίαση και η ασυνήθιστα υψηλή ποσότητα αλουμινίου για όχημα εργοστασιακής παραγωγής μεγάλης κλίμακας. Σε σύγκριση με το επιτυχημένο προηγούμενο μοντέλο, η ποσότητα του χρησιμοποιούμενου αλουμινίου έχει αυξηθεί από λιγότερο του 10% σε σχεδόν 50%.

Ακολουθώντας τις παραδόσεις της Mercedes-Benz, ο σκελετός είναι σχεδιασμένος για υποδειγματική ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Το Saloon πληροί όχι μόνο το σύνολο των απαιτήσεων της ισχύουσας εθνικής και διεθνούς νομοθεσίας, αλλά και όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας, καθώς και τις αυστηρότερες εσωτερικές απαιτήσεις ασφαλείας της Mercedes-Benz, οι οποίες βασίζονται στις πραγματικές συνθήκες των ατυχημάτων που συμβαίνουν στο δρόμο.

Στον πυρήνα αυτής της φιλοσοφίας βρίσκεται ένας υψηλής αντοχής κλωβός ασφαλείας της καμπίνας επιβατών. Περικλείεται από ειδικά σχεδιασμένες σε Η/Υ και δοκιμασμένες στην πράξη ζώνες παραμόρφωσης, οι οποίες εξασφαλίζουν μέγιστη ασφάλεια για τους επιβάτες με βελτιστοποιημένες διαδρομές διοχέτευσης των δυνάμεων πρόσκρουσης και ένα συνδυασμό εξαρτημάτων από χυτό αλουμίνιο και υλικών υπερυψηλής αντοχής. Ένα εξωτερικό περίβλημα, κατασκευασμένο σχεδόν αποκλειστικά από αλουμίνιο, ενεργεί ως προστατευτικό κέλυφος για το αμάξωμα.

Πρωτοπορία στους τομείς της αεροδυναμικής και της αθόρυβης λειτουργίας

Mercedes-Benz C250, AMG Line, Avantgarde, Diamantsilber metallic
Η ύπαρξη μικρού αεροδυναμικού συντελεστή είναι καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη εξαιρετικής αποδοτικότητας. Μόλις από την ταχύτητα των 70 χλμ./ώρα, η αεροδυναμική αντίσταση υπερβαίνει το σύνολο όλων των άλλων δυνάμεων αντίστασης κατά την οδήγηση. Έτσι, η αεροδυναμική αντίσταση είναι σημαντικός παράγοντας στην προσπάθεια μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Με συντελεστή αεροδυναμικής Cd 0,24 στην C 220 BlueTEC BlueEFFICIENCY Edition, η νέα C-Class Saloon θέτει νέα πρότυπα στη μεσαία κατηγορία. Το επίπεδο αεροδυναμικού θορύβου, το οποίο ήταν ήδη πολύ χαμηλό στην προηγούμενη γενιά της C-Class, έχει μειωθεί ακόμα περισσότερο.

Οι μηχανικοί μας αφιέρωσαν επίσης την επιμέλεια και την προσοχή τους στη βελτιστοποίηση άλλων πιθανών πηγών όχλησης που μπορεί να επηρεάζουν αρνητικά την ευχάριστη αίσθηση και τη συγκέντρωση του οδηγού και του συνοδηγού, οι οποίοι ενδεχομένως να μην συνειδητοποιούν την επίδρασή τους. Για αυτούς τους παράγοντες όχλησης, ο τεχνικός όρος είναι NVH (θόρυβοι, κραδασμοί, τραχύτητα). Οι ειδικοί μας έχουν βελτιστοποιήσει τα χαρακτηριστικά θορύβου του εσωτερικού ανεμιστήρα, των ηλεκτρικών παραθύρων, των λειτουργιών ρύθμισης των καθισμάτων και πολλούς άλλους θορύβους ενεργοποίησης και λειτουργία, για παράδειγμα. Το αποτέλεσμα είναι ότι η νέα C-Class καταλαμβάνει θέση αναφοράς στην κατηγορία της, σε ό,τι αφορά τις τιμές NVH.

Εξαιρετικές τιμές CO2 με νέο μικρό πετρελαιοκινητήρα

Οι ισχυροί και αποδοτικοί βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, οι οποίοι σε όλες τους τις εκδόσεις διαθέτουν λειτουργία ECO start/stop και συμμορφώνονται με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6, προσφέρουν ζωντανές επιδόσεις και άκρως διασκεδαστική οδήγηση. Μειώνουν επίσης την κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 20% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Μία καινοτομία είναι ο μικρός πετρελαιοκινητήρας με κυβισμό 1,6 λίτρων. Ορισμένα από τα ειδικά του πλεονεκτήματα είναι το μειωμένο βάρος, η συμπαγής σχεδίαση και η χαμηλή ειδική κατανάλωση καυσίμου. Ανάλογα με τη διαμόρφωσή του, ο τετρακύλινδρος κινητήρας με υπετροφοδότηση μονού σταδίου αποδίδει 85 ή 100 kW (116 ή 136 hp) ισχύος από κυβισμό 1598 κ. εκ., με ροπή 280 ή 320 Nm. Με τον κινητήρα αυτόν, η νέα C- Class καταλαμβάνει κορυφαία θέση στην κατηγορία της σε ό,τι αφορά τις εκπομπές CO2. Μεταξύ άλλων, αυτό κατέστη δυνατό με τη χρήση, για πρώτη φορά, χαλύβδινων εμβόλων σε πετρελαιοκινητήρα επιβατικού αυτοκινήτου.

Εκτός από αυτόν το νέο μικρό πετρελαιοκινητήρα, διατίθεται επίσης μια προηγμένη έκδοση του δοκιμασμένου τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων σε διάφορες εκδόσεις ισχύος. Οι πετρελαιοκινητήρες καλύπτουν, έτσι, μια κλίμακα ισχύος από 85 kW (116 hp) έως 150 kW (204 hp). Η C 220 BlueTEC διατίθεται επίσης προαιρετικά με απόδοση 120 kW (163 hp) ως BlueEFFICIENCY Edition. Όλοι οι πετρελαιοκινητήρες της νέας C-Class διαθέτουν την καθιερωμένη τεχνολογία Eπιλεκτικής Kαταλυτικής Aναγωγής (SCR) για ιδιαίτερα φιλική προς το περιβάλλον οδήγηση, ενώ διασφαλίζουν ότι τα μοντέλα C-Class καλύπτουν τουλάχιστον τις απαιτήσεις της κατηγορίας αποδοτικότητας Α και, στις περισσότερες περιπτώσεις, ακόμα και τις απαιτήσεις της κατηγορίας αποδοτικότητας A+. Μόνη εξαίρεση είναι τα τετρακίνητα μοντέλα 4MATIC, τα οποία εντάσσονται στην κατηγορία αποδοτικότητας Β.

Βενζινοκινητήρες BlueDIRECT με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου τρίτης γενιάς

Διαθέσιμοι θα είναι επίσης οι τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες με απόδοση ισχύος από 115 έως 180 kW (156 έως 245 hp). Η γκάμα τους θα καλύπτει και το ειδικό μοντέλο C 180 BlueEFFICIENCY Edition, το οποίο πληροί τις απαιτήσεις της κατηγορίας αποδοτικότητας Α. Σύντομα θα ακολουθήσει και ένας εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας 245 kW (333 hp).

Οι τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες BlueDIRECT της C-Class συνδυάζουν άμεση απόκριση και υποδειγματική παροχή ισχύος, με υψηλή αποδοτικότητα και τις καλύτερες στην κατηγορία εκπομπές ρύπων. Για τον σκοπό αυτό, η Mercedes-Benz έχει μεταφέρει την τεχνολογία BlueDIRECT από τους κινητήρες V6 και V8 στον τετρακύλινδρο κινητήρα. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου με καύση καθοδηγούμενη με πίδακα, το οποίο χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε επιβατικό αυτοκίνητο εργοστασιακής παραγωγής από την Mercedes-Benz, αξιοποιεί μια διαδικασία ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού ακριβείας πολλαπλών σημείων. Η τρίτη γενιά της τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού συμπληρώνεται με τη λειτουργία του “γρήγορου ψεκασμού πολλαπλών σημείων”.

Πετρελαιοκινητήρες στην κορυφαία κατηγορία αποδοτικότητας

Μοντέλο Κυβισμός κ. εκ. kW/hp Nm 0-100 χλμ./ώρα σε δευτ. λίτρα/100 χλμ. CO2 γρ./χλμ. Κατηγορία αποδοτικότητας
C 180 BlueTEC 1598 85/116 280 - 3,8* 99* A+
C 200 BlueTEC 1598 100/136 300 - 3,8* 99* A+
C 220 BlueTEC 2143 125/170 400 7,7 4,0 103 A+
C 250 BlueTEC 2143 150/204 500 6,6 4,3 109 A+
C 300 BlueTEC HYBRID 2143 150+20/204+27 500+260 - 3,6 94 A+

* προσωρινές τιμές

Οι ισχυροί βενζινοκινητήρες

Μοντέλο Κυβισμός κ. εκ. kW/hp Nm 0-100 χλμ./ώρα σε δευτ. λίτρα/100 χλμ. CO2 γρ./χλμ. Κατηγορία αποδοτικότητας
C 180 1595 115/156 250 8,2 5,0 116 A
C 200 1991 135/184 300 7,5 5,3 123 Β
C 250 1991 155/211 350 6,6 5,3 123 Β
C 400 4MATIC 2996 245/333 480 - λιγότερο από 8,0* - D

* προσωρινή τιμή

Υβριδικό μοντέλο με τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα και βενζινοκινητήρα

Mercedes-Benz C 250 BlueTEC, Avantgarde, Diamantweiss metallic,
Όπως στην S- και την E-Class, η Mercedes-Benz προσφέρει έναν πετρελαιοκινητήρα που συνδυάζεται με μια υβριδική μονάδα. Η C 300 BlueTEC HYBRID με τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα και έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 150 + 20 kW (204 + 27 hp), ενώ χρειάζεται μόλις 3,6 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χλμ. στο μεικτό κύκλο NEDC (προσωρινή τιμή). Ένα ακόμα ιδιαίτερα οικονομικό υβριδικό μοντέλο που θα ακολουθήσει αργότερα θα διαθέτει τελευταίας γενιάς τεχνολογία σύνδεσης με το ρεύμα (plug-in).

Βελτιστοποιημένο σύστημα μετάδοσης κίνησης

Ανάλογα με την ισχύ του επιλεγμένου κινητήρα, η Mercedes-Benz προσφέρει ένα νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων για τους τετρακύλινδρους κινητήρες της νέας C-Class, το οποίο ξεχωρίζει πάνω απ’ όλα για τη βελτιωμένη ευκολία αλλαγής σχέσεων, σε συνδυασμό με αυξημένη ακρίβεια στην επιλογή κάθε σχέσης και την αρμονική σειρά αλλαγών. Για την ομαλή αυτόματη αλλαγή σχέσεων φροντίζει το αυτόματο κιβώτιο 7G- TRONIC PLUS, το οποίο έχει εξελιχθεί περαιτέρω από την Mercedes- Benz προς όφελος της φιλικότητας προς το περιβάλλον και της απόλαυσης της οδήγησης.

Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από το Σεπτέμβριο του 2014, βελτιώνει την πρόσφυση και την οδηγική ευστάθεια της C-Class, ενώ επίσης αναδεικνύει τον ραφιναρισμένο sport χαρακτήρα του οχήματος.

Ανάρτηση – sport αλλά και άνετη

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, CavansitblauΗ ανάρτηση της νέας C-Class είναι εντελώς νέα. Προσφέρει ευκίνητη και ευέλικτη οδική συμπεριφορά που κάνει την οδήγηση άκρως απολαυστική σε δρόμους με αλλεπάλληλες στροφές, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο οδηγικής άνεσης στην κατηγορία.

Ο σχεδιασμένος εκ νέου μπροστινός άξονας 4 συνδέσμων παίζει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη της ευέλικτης οδικής συμπεριφοράς. Χάρη στο σχεδιασμό των 4 συνδέσμων, η ανάρτηση των τροχών είναι πλήρως αποσυνδεδεμένη από τα ελατήρια. Η ευνοϊκή κινηματική του άξονα που προκύπτει με τη λύση αυτή επιτρέπει καλύτερο κράτημα και μεγαλύτερες δυνάμεις στροφής. Έτσι, η ανάρτηση αποκρίνεται με μεγαλύτερη ευαισθησία στις κινήσεις του τιμονιού και επιτρέπει στον οδηγό να οδηγεί με σπορ, ευέλικτο τρόπο. Η βελτιστοποιημένη ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με 5 συνδέσμους εξασφαλίζει ανυπέρβλητα πλεονεκτήματα στήριξης των τροχών και αναβαθμισμένη ευστάθεια στην ευθεία.

Η νέα C-Class διαθέτει χαλύβδινη ανάρτηση στο βασικό της εξοπλισμό. Σε συνδυασμό με την ανάρτηση αυτή, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής τριών αναρτήσεων DIRECT CONTROL με σύστημα επιλεκτικής απόσβεσης:
• μιας ανάρτησης άνεσης
• μιας ανάρτησης άνεσης Avantgarde, χαμηλωμένης κατά 5 χλστ.
• μιας sport ανάρτησης, χαμηλωμένης κατά 15 χλστ.

Αερανάρτηση για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη κατηγορία

Mercedes-Benz C 250 BlueTEC, Avantgarde, Diamantweiss metallic,Η νέα C-Class είναι το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία της που μπορεί προαιρετικά να εξοπλιστεί με αερανάρτηση (AIRMATIC) στον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, συνεχώς μεταβαλλόμενη απόσβεση μπροστά και πίσω, προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά μείωσης των κραδασμών από το δρόμο και του θορύβου των ελαστικών, ακόμα και με το όχημα φορτωμένο. Ο οδηγός μπορεί, με ένα διακόπτη, να επιλέξει ανάμεσα σε διάφορα προγράμματα: “Comfort”, “ECO”, “Sport” και “Sport+”. Η πρόσθετη επιμέρους ρύθμιση (“Individual”) επιτρέπει στον οδηγό να διαμορφώνει το όχημα ανάλογα με τις προτιμήσεις του. Η ανάρτηση AIRMATIC διαθέτει επίσης αυτόματη ρύθμιση ύψους και στους τέσσερις τροχούς, για βέλτιστη οδηγική άνεση. Η νέα C-Class διαθέτει επίσης ηλεκτρικό χειρόφρενο στο βασικό της εξοπλισμό. Το χειρόφρενο αυτό λύνεται αυτόματα μόλις ο οδηγός μετακινήσει τον επιλογέα από τη θέση στάθμευσης για να ξεκινήσει.

Σύστημα διεύθυνσης με sport χαρακτήρα

Όλα τα μοντέλα της οικογένειας C-Class θα διαθέτουν πλέον ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης Direct-Steer στο βασικό τους εξοπλισμό. Με τη λύση αυτή συνδυάζεται υποβοήθηση ανάλογα με την ταχύτητα, από το σύστημα υδραυλικής υποβοήθησης, με μεταβλητή σχέση μετάδοσης η οποία διαμορφώνεται ανάλογα με τη γωνία στροφής του τιμονιού. Η υδραυλική υποβοήθηση που παρέχεται από το σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα ελέγχεται ανάλογα με τις ανάγκες, συμβάλλοντας έτσι στην αποδοτικότητα.

Mercedes-Benz Intelligent Drive: το έξυπνο αυτοκίνητο

Δηλωμένος στόχος της Mercedes-Benz είναι να προσφέρει για τον καθένα τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας. Στο πλαίσιο αυτό, η νέα C- Class ενσωματώνει σχεδόν όλα τα νέα συστήματα υποβοήθησης με μια σειρά αναβαθμισμένων λειτουργιών που παρουσιάστηκαν παγκοσμίως για πρώτη φορά στην S-Class και την E-Class πριν από μερικούς μήνες. Τα συστήματα υποβοήθησης ενισχύουν τόσο την άνεση, όσο και την ασφάλεια. Η Mercedes-Benz αυτό το ονομάζει Intelligent Drive.

Η νέα C-Class διαθέτει πολυάριθμα καινοτόμα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης. Στο βασικό της εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα εφίστασης προσοχής ATTENTION ASSIST, το οποίο μπορεί να προειδοποιεί τον οδηγό όταν μειωθεί η προσοχή του και αισθάνεται κόπωση. Στον αυτοκινητόδρομο, η λειτουργία πλοήγησης του προαιρετικού συστήματος COMAND Online ενημερώνει για τις επιλογές ενδιάμεσων στάσεων που υπάρχουν στη διαδρομή. Η λειτουργία εφίστασης προσοχής ATTENTION ASSIST διαθέτει ρυθμιζόμενο βαθμό ευαισθησίας και μπορεί να ενημερώνει τον οδηγό, με ξεχωριστή ένδειξη στον πίνακα οργάνων, για το βαθμό υπνηλίας που ενδεχομένως νιώθει, καθώς και για το χρονικό διάστημα που οδηγεί μετά την τελευταία στάση.

Παράλληλα με το σύστημα υποβοήθησης πέδησης Adaptive Brake Assist, το οποίο προστατεύει από συγκρούσεις με ταχύτητα μόλις από 7 χλμ./ώρα, το σύστημα COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS περιλαμβάνει και μια πρόσθετη λειτουργία: όταν ο κίνδυνος σύγκρουσης παραμένει και ο οδηγός δεν ανταποκρίνεται, το σύστημα μπορεί να επέμβει ανεξάρτητα στα φρένα, σε ταχύτητες έως 200 χλμ./ώρα, μειώνοντας έτσι τη σφοδρότητα συγκρούσεων με οχήματα που κινούνται πιο αργά ή σταματούν. Το σύστημα επίσης επεμβαίνει στα φρένα όταν ανιχνεύει σταματημένα οχήματα και το όχημα κινείται με ταχύτητα έως 50χλμ./ώρα, ενώ μπορεί επίσης να προλαμβάνει συγκρούσεις με προπορευόμενα οχήματα, όταν η ταχύτητα του οχήματος δεν υπερβαίνει τα 40 χλμ./ώρα.

Επιπλέον, προαιρετικά διατίθενται και νέα συστήματα υποβοήθησης, καθώς και υφιστάμενα τέτοια συστήματα με σημαντικά αναβαθμισμένες λειτουργίες από τη νέα S-Class και την E-Class, τα οποία συνδυάζουν δεδομένα από διάφορες τεχνολογίες στο πλαίσιο της φιλοσοφίας Intelligent Drive για να ενισχύουν ουσιαστικά την άνεση και την ασφάλεια:

• Το σύστημα αυτόματης ρύθμισης εγγύτητας DISTRONIC PLUS με λειτουργία Steering Assist και ενσωματωμένο σύστημα Stop&Go Pilot είναι ένα σύστημα υποβοήθησης Stop-and-Go το οποίο, εκτός του ότι χρησιμοποιεί τις γραμμές της λωρίδας κυκλοφορίας, μπορεί να ακολουθεί το προπορευόμενο όχημα με ταχύτητες κάτω των 60 χλμ./ώρα, προσφέροντας έτσι έναν ασφαλή και βολικό τρόπο οδήγησης ακολουθώντας τη ροή της κυκλοφορίας.

• Το σύστημα υποβοήθησης πέδησης BAS PLUS μπορεί πλέον να ανιχνεύει και την εγκάρσια κυκλοφορία, και να ενισχύει τη δύναμη πέδησης εάν ο οδηγός δεν πατήσει επαρκώς φρένο – το σύστημα πέδησης PRE-SAFE® μπορεί να ανιχνεύει σταματημένα οχήματα, ακόμα και πεζούς, να φρενάρει ανεξάρτητα εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει και έτσι να αποτρέπει ατυχήματα με ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα, αλλά και να μειώνει τη σφοδρότητα συγκρούσεων με ταχύτητες έως 72 χλμ./ώρα. Στη ρέουσα κυκλοφορία, το σύστημα πέδησης PRE-SAFE® προσφέρει υποβοήθηση, ακολουθώντας τον ίδιο τρόπο λειτουργίας από τα 7 έως τα 200 χλμ./ώρα.

• Το αναβαθμισμένο σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας Active Lane Keeping Assist μπορεί πλέον να μην αφήνει το όχημα να εκτραπεί από τη λωρίδα κυκλοφορίας, επεμβαίνοντας στα φρένα της μίας πλευράς όταν η διαγράμμιση της λωρίδας είναι διακεκομμένη και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, για παράδειγμα από οχήματα που πραγματοποιούν προσπεράσεις σε υψηλές ταχύτητες, από την παράλληλη ή ακόμα και από την επερχόμενη κυκλοφορία.

Στα πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης περιλαμβάνονται επίσης τα εξής:

• σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Active Parking Assist, το οποίο επιτρέπει αυτοματοποιημένη στάθμευση με ενεργή παρέμβαση στο τιμόνι και τα φρένα, τόσο σε παράλληλους όσο και σε κάθετους χώρους στάθμευσης, κάμερα 360°, η οποία μπορεί να δείχνει το όχημα και τον Σελίδα 14 περιβάλλοντα χώρο από διάφορες γωνίες, καθώς και με εικονική
πανοραμική προβολή,

• σύστημα υποβοήθησης σημάτων κυκλοφορίας Traffic Sign Assist, το οποίο προειδοποιεί για όρια ταχύτητας και ειδοποιεί τον οδηγό για περιοχές απαγόρευσης της προσπέρασης και πινακίδες απαγόρευσης εισόδου, καθώς και

• σύστημα προσαρμοζόμενης υποβοήθησης προβολέων Adaptive HighBeam Assist Plus, το οποίο διατηρεί τη μεγάλη σκάλα των προβολέων συνεχώς αναμμένη χωρίς να τυφλώνει τα επερχόμενα οχήματα, καθώς φροντίζει ώστε ο φωτεινός κώνος των προβολέων να μην κατευθύνεται προς αυτά.

Αερόσακοι για ασφάλεια

Εκτός από τις ζώνες ασφαλείας 3 σημείων με πυροτεχνικούς τεντωτήρες και περιορισμό της δύναμης του ιμάντα για τον οδηγό, το συνοδηγό και τους επιβάτες των εξωτερικών πίσω καθισμάτων, υπάρχουν διάφοροι αερόσακοι μέσα στο όχημα που προστατεύουν τους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος. Σε αυτούς περιλαμβάνονται:

• πλευρικοί αερόσακοι θώρακα και λεκάνης, για τον οδηγό και το συνοδηγό
• νέας σχεδίασης αερόσακοι παραθύρου
• πλευρικοί αερόσακοι για τα εξωτερικά πίσω καθίσματα
(προαιρετικά)
• αερόσακος γονάτων για τον οδηγό

Στο μπροστινό κάθισμα του συνοδηγού μπορεί επίσης να τοποθετηθεί σύστημα αυτόματης αναγνώρισης παιδικού καθίσματος, το οποίο δεν λειτουργεί με πομποδέκτη όπως στο προηγούμενο μοντέλο, αλλά με ένα ειδικό υπόστρωμα βάρους. Έτσι μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοδήποτε παιδικό κάθισμα. Ο αερόσακος απενεργοποιείται αυτόματα μόλις τοποθετηθεί παιδικό κάθισμα και ενεργοποιείται εκ νέου μόλις το παιδικό κάθισμα αφαιρεθεί.

Σύστημα κλιματισμού: σήματα από το μέλλον

Mercedes-Benz C250, AMG Line, Avantgarde, Diamantsilber metallicΗ Mercedes-Benz έχει εξελίξει συστηματικά και έχει βελτιώσει σημαντικά το σύστημα κλιματισμού της νέας C-Class. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την ποιότητα των χειριστηρίων, την απόδοση, την αποδοτικότητα και την ποιότητα του αέρα. Η νέα C-Class είναι επίσης το μόνο όχημα της κατηγορίας του που προσφέρει λειτουργία αναγνώρισης σήραγγας μέσω του συστήματος δορυφορικής πλοήγησης. Χρησιμοποιούνται δεδομένα του χάρτη από το σύστημα πλοήγησης, καθώς και δεδομένα θέσης του συστήματος GPS για να κλείνει αυτόματα το πτερύγιο ανακυκλοφορίας αέρα μόλις το όχημα μπει σε σήραγγα, και στη συνέχεια να το ανοίγει και πάλι μόλις το όχημα βγει από τη σήραγγα.

Ένα ακόμα ιδιαίτερο στοιχείο που συμβάλλει στη δημιουργία ευχάριστης ατμόσφαιρας είναι το πακέτο εξοπλισμού AIR-BALANCE, με το οποίο γίνεται αρωματισμός και ιονισμός του αέρα, καθώς και αποτελεσματικότερο φιλτράρισμά του σε σχέση με το βασικό μοντέλο.

Σύστημα infotainment γεμάτο ζωντάνια

Η εντελώς νέα γενιά πολυμέσων προσφέρει δυνατότητες διαισθητικού χειρισμού στη νέα C-Class, με περίτεχνα κινούμενα γραφικά και οπτικά εφέ που παρουσιάζουν τις λειτουργίες με σαφή και άκρως ελκυστικό τρόπο. Επιπλέον, η νέα C-Class διαθέτει το μοναδικό σύστημα Frontbass. Αυτό το πρωτοποριακό σύστημα ακουστικής χρησιμοποιεί το χώρο μέσα στην εγκάρσια και την πλευρική δοκό του αμαξώματος ως θάλαμο αντήχησης για τα ηχεία χαμηλών συχνοτήτων. Το αποτέλεσμα είναι μια ακουστική εμπειρία που αντιστοιχεί σχεδόν σε αυτήν μιας αίθουσας συναυλιών. Προαιρετικά διατίθεται ένα ηχοσύστημα surround της Burmester®.

Το σύστημα πλοήγησης παρουσιάζει το περιεχόμενό του με διαδραστικό τρόπο. Στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται η πυξίδα που απεικονίζεται με κινούμενα γραφικά, μια λειτουργία “Drive Show” με πληροφορίες για τους επιβάτες όπως αυτές που παρουσιάζονται στις οθόνες των αεροπλάνων, καθώς και χάρτες της Google που προβάλλονται στην κεντρική μονάδα. Το σύστημα COMAND Online μπορεί πλέον να παρέχει και ακριβέστερες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την κατάσταση στους δρόμους όταν λαμβάνει δεδομένα κυκλοφορίας μέσω διαδικτύου από την υπηρεσία “Live Traffic Information”.

Πρόσβαση στο διαδίκτυο και διάφορες πηγές δεδομένων, ήδη από τη βασική έκδοση

Το μόνο που χρειάζεται το ηχοσύστημα Audio 20 για να αποκτήσει πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι ένα κινητό τηλέφωνο με Bluetooth® και σύνδεση δεδομένων. Έτσι παρέχεται η δυνατότητα περιήγησης στο διαδίκτυο χωρίς περιορισμούς όταν το όχημα είναι σταματημένο.

Σε συνδυασμό με το σύστημα COMAND Online μπορούν να χρησιμοποιούνται εφαρμογές της Mercedes-Benz όπως αυτές για τον καιρό (Weather), την τοπική αναζήτηση (GoogleTM Local Search) με λειτουργίες StreetView και Panoramio, η λήψη προορισμών/διαδρομών και το Facebook. Η αναπαραγωγή ήχου και βίντεο μπορεί να γίνεται από διάφορες πηγές, για παράδειγμα μέσω Bluetooth®, από Apple iPod ή iPhone®, από κάρτα SD, USB stick ή δίσκο CD/DVD (με το ηχοσύστημα Audio 20 CD ή μεγαλύτερο και με το COMAND Online).

COMAND Online με λειτουργία hotspot

Το σύστημα COMAND Online δεν διαθέτει μόνο μεγαλύτερη οθόνη ανάλυσης 960 x 540 pixel και ειδικό κάλυμμα από συγκολλημένο γυαλί σαν αυτό που χρησιμοποιείται σε συσκευές όπως το iPhone® ή το iPad. Επιτρέπει επίσης τη λήψη ψηφιακού σήματος τηλεόρασης/ραδιοφώνου, για παράδειγμα, ενώ προσφέρει μια σειρά από λειτουργίες, όπως γρήγορη πλοήγηση με χρήση σκληρού δίσκου, αυτόματη αποφυγή κυκλοφοριακών συμφορήσεων μέσω ενημερωμένων και ακριβών δεδομένων κυκλοφορίας “Live Traffic Information”, ενσωματωμένη λειτουργία hotspot μέσω WLAN και το σύστημα φωνητικού ελέγχου LINGUATRONIC.

Τηλεφωνία μέσω Bluetooth® στο βασικό εξοπλισμό

Το βασικό ηχοσύστημα Audio 20, το ηχοσύστημα Audio 20 CD και το COMAND Online διαθέτουν και τα τρία λειτουργία τηλεφώνου στο βασικό εξοπλισμό, η οποία συνδέει το κινητό τηλέφωνο στο όχημα μέσω μιας τυποποιημένης διεπαφής Bluetooth®.

Touchpad – Εντολές με τις άκρες των δακτύλων

Το touchpad στη νέα C-Class που ανέπτυξε η Mercedes-Benz σηματοδοτεί ένα επαναστατικό βήμα. Όπως και σε ένα smartphone, ο χειρισμός όλων των λειτουργιών της κεντρικής μονάδας μπορεί να γίνεται με χειρονομίες των δακτύλων.

Η επιφάνεια ελέγχου του νέου touchpad, διαστάσεων 65 x 45 χλστ., η οποία είναι κατασκευασμένη από ειδικό υλικό που δεν χαράσσεται, αποτελεί συνέχεια του υποβραχιόνιου στον κεντρικό πίνακα ελέγχου και πλαισιώνεται από ένα υψηλής ποιότητας μεταλλικό στήριγμα – ένα σχεδιαστικό χαρακτηριστικό με αίσθηση high-tech που ταυτόχρονα αποπνέει πολυτέλεια.

Ενώ άλλες λύσεις με επιφάνειες αφής υποστηρίζουν μόνο συγκεκριμένα βήματα χειρισμού, ο οδηγός και ο συνοδηγός στη νέα C-Class μπορούν με το touchpad να ελέγχουν όλες τις λειτουργίες στον κεντρικό πίνακα ελέγχου του συστήματος infotainment, χρησιμοποιώντας κινήσεις με ένα ή περισσότερα δάκτυλα, όπως σε ένα smartphone ή tablet. Οι κινήσεις αυτές μπορούν να είναι τόσο αργές, όσο και γρήγορες. Το touchpad επιτρέπει επίσης τη χειρόγραφη εισαγωγή γραμμάτων, αριθμών και ειδικών χαρακτήρων – σε οποιαδήποτε γλώσσα υποστηρίζει το ηχοσύστημα Audio 20 CD ή το σύστημα Comand Online. Ο χρήστης λαμβάνει σαφείς και απτές πληροφορίες όταν χρησιμοποιεί την επιφάνεια ελέγχου του touchpad. Το σύστημα μπορεί επίσης να διαβάζει δυνατά τους χαρακτήρες που εισάγονται με τη χειρόγραφη λειτουργία, οπότε ο χειρισμός του μπορεί να γίνεται χωρίς ο οδηγός να υποχρεώνεται να κοιτάει. Με τις ηχητικές ενδείξεις που παράγει το σύστημα, ο οδηγός δεν χρειάζεται να παίρνει τα μάτια του από το δρόμο, οπότε η απόσπασή του διατηρείται στα απολύτως ελάχιστα επίπεδα.

Οι χρήστες μπορούν να εισάγουν εντολές αποτελεσματικά, με το χέρι τους να ακουμπάει σταθερά στο εργονομικό υποβραχιόνιο, χωρίς να αιωρούνται τα δάκτυλά τους. Το σύστημα διαθέτει επίσης μια νέα λειτουργία ανίχνευσης υποβραχιόνιου, η οποία αυξάνει την ασφάλεια χειρισμού και συμβάλλει στην αποφυγή λανθασμένων εντολών. Για το σκοπό αυτόν, το σύστημα αναλύει ένα σήμα αισθητήρα σε τρεις διαστάσεις, ανιχνεύοντας έτσι εάν το χέρι απλώς ακουμπά στο υποβραχιόνιο ή πράγματι εισάγει δεδομένα. Τα εικονίδια στην επιφάνεια ελέγχου φωτίζονται στο σκοτάδι, ώστε ο χρήστης να μπορεί να εντοπίζει ευκολότερα τις διάφορες λειτουργίες.

Τρία κουμπιά αφής είναι διατεταγμένα πίσω από το touchpad, και με αυτά ενεργοποιούνται γρήγορα και εύκολα βασικές λειτουργίες (λειτουργία επιστροφής, μετάβαση στο μενού των αγαπημένων, γρήγορο μενού ηχοσυστήματος). Το touchpad στη νέα C-Class αποτελεί μια πρόσθετη, πλήρως λειτουργική και πρωτοποριακή επιλογή εισαγωγής δεδομένων που συμπληρώνει το υπάρχον περιστροφικό χειριστήριο και το σύστημα φωνητικού ελέγχου LINGUATRONIC. Οι χρήστες μπορούν να επιλέγουν ανά πάσα στιγμή τη μέθοδο εισαγωγής που προτιμούν.

Mercedes-Benz C-Class Production

Η ιστορία της Mercedes-Benz C-Class

Είσοδος σε μια νέα διάσταση της αυτοκίνησης

Το μοντέλο W 201 της Mercedes-Benz πραγματοποίησε την πρεμιέρα του το 1982.
Έκτοτε, τα συμπαγών διαστάσεων μοντέλα Saloon, Estate και Coupé της Mercedes-Benz εκφράζουν την επιτομή της επιτυχημένης μεταφοράς των κλασικών αξιών της εταιρείας από τη Στουτγάρδη σε μια ελκυστική οικογένεια οχημάτων που τοποθετείται κάτω από την κατηγορία των μεγαλύτερων μεσαίων και των πολυτελών αυτοκινήτων.

Ως άμεσοι προκάτοχοι της σημερινής C-Class, τα μοντέλα 190 και 190 Ε (σειρά μοντέλου 201) που παρουσιάστηκαν το Νοέμβριο του 1982 «ξεκλείδωσαν» ένα νέο τμήμα της αγοράς για την Mercedes-Benz και ταυτόχρονα σηματοδότησαν την έναρξη μιας σημαντικής προϊοντικής πρωτοβουλίας της μάρκας. Από τότε η C-Class συνέχισε την επιτυχημένη της πορεία, η οποία σηματοδοτήθηκε από καινοτομίες σε τρεις ακόμα γενιές – τις σειρές μοντέλου 202 (1993 έως 2000), 203 (2000 έως 2007) και 204 (από το 2007). Η νέα γενιά της C-Class (σειρά μοντέλου 205) πραγματοποιεί το ντεμπούτο της το 2014 και οδηγεί την παράδοση αυτή στο μέλλον.

Το 1982 η Mercedes-Benz 190/190 E της σειράς μοντέλου 201 καθιέρωσε μια τρίτη οικογένεια επιβατικών αυτοκινήτων, κάτω από αυτά που στη συνέχεια αποτέλεσαν την E-Class (υψηλότερη κατηγορία μεσαίων οχημάτων) και την S-Class (πολυτελής κατηγορία). Σηματοδότησε την αρχή μιας προϊοντικής πρωτοβουλίας και, στη συνέχεια, δημιούργησε μια νέα διάσταση αυτοκίνησης για την Mercedes-Benz. Ωστόσο, το γεγονός ότι η μάρκα από τη Στουτγάρδη αναφερόταν εσωτερικά σε αυτήν τη σειρά μοντέλου εντάσσοντάς την στην “κατηγορία compact” πρέπει να τεθεί σε προοπτική. Τα μοντέλα Saloon και, ξεκινώντας από τη σειρά μοντέλου 202, τα μοντέλα Estate και Coupé επίσης, σε καμία περίπτωση δεν ανήκαν στην κατηγορία οχημάτων “compact”: κατά την άποψη της Mercedes-Benz εκείνη την εποχή, ήταν μοντέλα compact στα πλαίσια της δικής της γκάμας μοντέλων, όμως γενικά είχαν να επιδείξουν ξεχωριστά στοιχεία στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Το σλόγκαν “Πρωτοποριακή τεχνολογία Mercedes σε συμπαγή μορφή” που δημιουργήθηκε το 1982 εξέφραζε την ουσία αυτής της σχέσης.

Πρωτοποριακή, sport, με συμπαγείς διαστάσεις: η σειρά μοντέλου 201 (1982 έως 1993)

Η ομάδα που πλαισίωνε τον επικεφαλής σχεδιαστή Bruno Sacco έδωσε στα μοντέλα 190 και 190 Ε το στυλ ενός απλού και σύγχρονου Saloon. Οι εξίσου καθαρές και κομψές γραμμές αποτελούσαν μια εξωτερική έκφραση της ασυμβίβαστα σύγχρονης φιλοσοφίας του οχήματος. Στη σειρά μοντέλου 2012 οι μηχανικοί πέτυχαν να μεταφέρουν τα υψηλά πρότυπα των αξιών της Mercedes-Benz, όπως η ασφάλεια, η άνεση και η οδική συμπεριφορά, σε μια κατηγορία οχημάτων με περισσότερο συμπαγείς διαστάσεις. Στις ΗΠΑ, όπου οι πελάτες αποκαλούσαν με πολύ συμπάθεια την W 201 “Baby Benz”, το όχημα διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου στους στόλους οχημάτων: από τη δεκαετία του ’70, για τα εταιρικά οχήματα στις ΗΠΑ ίσχυαν αυστηρά όρια οικονομίας καυσίμου, για περιβαλλοντικούς λόγους.

Μεταξύ των τεχνικών χαρακτηριστικών της σειράς μοντέλου 201 που ξεχώρισαν ήταν το αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο αμάξωμα μειωμένου βάρους, η ανάρτηση με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων και ένας πετρελαιοκινητήρας με ηχομόνωση που παρουσιάστηκε στο μοντέλο 190 D (ο λεγόμενος “whisper diesel”) το 1983. Το Saloon αυτό απέδειξε επίσης τα sport πλεονεκτήματά του. Μετά την παρουσίαση στην αγορά της νέας σειράς με τα μοντέλα 190 και 190 Ε, το 1983 ακολούθησε το νέο κορυφαίο μοντέλο 190 2.3-16. Πριν την πρεμιέρα του, το νέο μοντέλο είχε ήδη πετύχει διάφορα παγκόσμια ρεκόρ μεγάλων αποστάσεων με μέσες ταχύτητες περίπου 250 χλμ./ώρα στο Nardò της νότιας Ιταλίας.

Έλευση της πρώτης C-Class: η σειρά μοντέλου 202 (1993 έως 2000)

Από το Μάιο του 1993, η Mercedes-Benz επέκτεινε τα πλεονεκτήματα της W 201 στη σειρά μοντέλου 202 – ήταν η πρώτη C-Class που είχε αυτό το όνομα: αν και το νέο Saloon είχε σχεδόν το ίδιο μήκος με την “Baby Benz”, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί κατάφεραν να αυξήσουν σημαντικά τους εσωτερικούς χώρους, αναβαθμίζοντας επίσης περαιτέρω την παθητική και την ενεργητική ασφάλεια. Τα παραπάνω επιτεύγματα συνοδεύονταν από καινοτομίες, όπως ο πρώτος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου τεχνολογίας common-rail από την Mercedes-Benz (πρώτη παρουσίαση το 1997 στην C 220 CDI).

Με τη σειρά μοντέλου 202, η Mercedes-Benz ανέδειξε ξεκάθαρα το ρόλο της C-Class ως μια περιεκτική οικογένεια οχημάτων: εκτός από το Saloon (W 202), για πρώτη φορά προσφέρθηκε και ένα μοντέλο Estate (S 202) το Μάρτιο του 1996. Ο χώρος αποσκευών αυτού του μοντέλου είχε εντυπωσιακή χωρητικότητα, η οποία έφθανε τα 1510 λίτρα. Υπήρχαν επίσης οι γραμμές σχεδίασης και εξοπλισμού CLASSIC, ESPRIT, ELEGANCE και SPORT, καθώς και ένα άκρως δυναμικό πακέτο εξοπλισμού AMG με sport ανάρτηση, ζάντες αλουμινίου AMG και σχεδιαστικά στοιχεία AMG. Η πρωτοποριακή ποικιλομορφία χαρακτήριζε και την γκάμα των κινητήρων, η οποία περιελάμβανε τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες, αλλά και έναν κινητήρα V8 στα κορυφαία μοντέλα AMG. Κορωνίδα αυτής της εξέλιξης ήταν η C 55 AMG με ισχύ 255 kW (347 hp) το 1998.

Πρωτοπόρος στην sport τεχνολογία: η σειρά μοντέλου 203 (2000 έως 2007)

Η διεθνής επιτυχία της C-Class ως ένα compact πολυτελές αυτοκίνητο συνεχίστηκε με τη σειρά μοντέλου 203 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2000. Αυτή η τρίτη γενιά της οικογένειας μοντέλων όχι μόνο υπογράμμισε το ρόλο της ως πρωτοπόρος της τεχνολογίας στην κατηγορία της, αλλά με αυτήν η Mercedes-Benz διεύρυνε επίσης την ποικιλομορφία των χαρακτηριστικών της C-Class. Το φθινόπωρο του 2000 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το νεανικό και φρέσκο Sports Coupé, με νέο στυλ αμαξώματος. Το δίπορτο αυτό αυτοκίνητο αποτέλεσε μια ιδιαίτερα δυναμική ερμηνεία της εμφάνισης της σειράς μοντέλου 203 με τέσσερις προβολείς, όπου προστέθηκαν και οι δυναμικές γραμμές του αμαξώματος με ένα διακριτό πίσω μέρος. Στο εσωτερικό του Coupé κυριαρχούσε το κόκπιτ με την sport του σχεδίαση και τα διακοσμητικά στοιχεία από αλουμίνιο που διέθετε. Στις εκδόσεις Saloon και Sports Coupé προστέθηκε το 2001 το μοντέλο Estate, ως τρίτο στυλ αμαξώματος. Το όχημα για το σύγχρονο lifestyle της εποχής, προσφέροντας παράλληλα πολλές δυνατότητες χρήσης, συνέχισε την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του (S 202).

Η σειρά μοντέλου 203 διέθετε πάνω από 20 τεχνολογικές καινοτομίες, οι οποίες έως τότε δεν προσφέρονταν στη συγκεκριμένη κατηγορία. Διέθετε συστήματα ασφάλειας, άνεσης και δυναμικής οδήγησης. Ταυτόχρονα, οι μηχανικοί της εταιρείας μείωσαν ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου της C-Class, με νέους κινητήρες και αεροδυναμικές βελτιστοποιήσεις. Η σειρά μοντέλου 203 διέθετε επίσης χαρακτηριστικά ιδιαίτερα δυναμικής οδήγησης.

Εκπληκτική, με δύο διαφορετικά μπροστινά μέρη: η σειρά μοντέλου 204 (από το 2007)

Η C-Class της σειράς μοντέλου 204 ήταν η πρώτη που προσφέρθηκε με δύο διαφορετικά μπροστινά μέρη. Ενώ στις γραμμές σχεδίασης και εξοπλισμού ELEGANCE και CLASSIC υπήρχε η κλασική μάσκα ψυγείου Mercedes, η γραμμή AVANTGARDE με το αστέρι της Mercedes στη μάσκα του ψυγείου είχε πιο sport εμφάνιση. Η σχεδίασή της ήταν ακόμα περισσότερο εστιασμένη στις αξίες των επιμέρους γραμμών και αντικατόπτριζε μια ποικιλόμορφη συνολική φιλοσοφία.

Η τέταρτη γενιά της C-Class κατάφερε επίσης να ανταποκριθεί με ιδιαίτερη επιτυχία στις προσδοκίες των πολύ διαφορετικών κατηγοριών πελατών στις οποίες απευθυνόταν. Ανάμεσα στα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα της σειράς μοντέλου 204 ξεχώριζαν ο sport χαρακτήρας και η κομψότητα, καθώς και η υψηλή αποδοτικότητά της. Οι σύγχρονοι κινητήρες, η κατασκευή μειωμένου βάρους και τα βελτιστοποιημένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά εξασφάλιζαν στη σειρά μοντέλου 204 κατανάλωση έως και 17% χαμηλότερη σε σχέση με την προηγούμενη σειρά. Με το facelift του 2011, στις εκδόσεις Saloon και Estate προστέθηκε η C-Class Coupé
(C 204), αντικαθιστώντας το μοντέλο Sports Coupé.

Μακρά ιστορία καινοτομίας των οχημάτων τύπου compact

Από το ντεμπούτο της W 201 το 1982, η Mercedes-Benz C-Class θέτει συνεχώς νέα πρότυπα στην κατηγορία των πολυτελών μεσαίων αυτοκινήτων, με την καινοτόμου τεχνολογία της, την πρωτοποριακή της σχεδίαση και τον sport χαρακτήρα της που συνδυάζεται με συμπαγείς διαστάσεις. Ξεκινώντας το 2014, η σειρά μοντέλου 205 θα οδηγήσει τα πλεονεκτήματα αυτά ακόμα πιο πέρα στο μέλλον.
Ωστόσο, τα θεμέλια αυτής της επιτυχημένης πορείας βρίσκονται πολύ πιο πριν το 1982. Ήδη από τις δεκαετίες του ’20, του ’30 και του ’50, η Mercedes-Benz εκπονούσε σχέδια με όραμα για οχήματα πιο συμπαγών διαστάσεων, κάτω από τα αντίστοιχα μοντέλα και σειρές μοντέλου της κατηγορίας των μεγαλύτερων μεσαίων οχημάτων. Στη δεκαετία του ’70, τα διορατικά σχέδια αυτά είχαν ωριμάσει και ήταν έτοιμα να εφαρμοστούν στην πράξη. Η απόφαση να εξελιχθεί το μοντέλο που στη συνέχεια πήρε την κωδική ονομασία W 201 ελήφθη τον Ιανουάριο του 1974. Έτσι γεννήθηκε η σημερινή C-Class.

Tα highlights της W 201 και της C-Class

Η Mercedes-Benz C-Class και η άμεση προκάτοχός της, η W 201, έθεσαν επανειλημμένα νέα πρότυπα με την καινοτόμο τεχνολογία τους. Το 1982 η Mercedes-Benz κατάφερε να ενσωματώσει σε ένα όχημα με πιο συμπαγείς διαστάσεις τις κλασικές αξίες της μάρκας, όπως η ασφάλεια, η άνεση και η φιλικότητα προς το περιβάλλον. Με τον τρόπο αυτόν, η “Baby Benz” άνοιξε το δρόμο της εταιρείας προς την πολυτελή μεσαία κατηγορία, σε ένα επίπεδο αριστείας. Από τη δημιουργία της κατηγορίας “compact”, η C-Class εξελίσσεται συνεχώς και, στην πορεία αυτή, αποκτά όλο και περισσότερο ποικιλόμορφα χαρακτηριστικά.

Σειρά μοντέλου 201 (1982 έως 1993)

• Πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων με πέντε ανεξάρτητους συνδέσμου για πολύ ισορροπημένη και ασφαλή οδική συμπεριφορά
• Ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση με αμορτισέρ και γεωμετρία αντιβύθισης, στερεωμένη με ψαλίδια
• Βελτιστοποιημένη κατασκευή του μπροστινού μέρους με διχαλωτές δοκούς, για υψηλότερο επίπεδο παθητικής ασφάλειας, ειδικά σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης
• Αποδοτικότητα και αεροδυναμική (Cd=0,33)
• Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS) διαθέσιμο από το
1982, αρχικά στο βασικό εξοπλισμό του πιο sport μοντέλου 190 E
2.3-16 (από τα τέλη του 1984).
• Αερόσακος διαθέσιμος από το 1982, στο βασικό εξοπλισμό από
το 1992
• Καταλυτικός μετατροπέας για βενζινοκινητήρες από το 1985
• Καταλυτικός μετατροπέας οξείδωσης για πετρελαιοκινητήρες,
διαθέσιμος από το 1990
• Τεχνολογία τεσσάρων βαλβίδων σε παραγωγή μεγάλης κλίμακας
(μοντέλο παρουσίασης: 190 E 2.3-16)
• Πετρελαιοκινητήρας με ειδικό περίβλημα και με υποδειγματική
ηχομόνωση (“whisper diesel”)Ρεκόρ πάνω από 50.000 χιλιόμετρα, 25.000 μίλια και 25,000 Σελίδα 24 χιλιόμετρα, καθώς και εννέα ρεκόρ κατηγορίας στο Nardò με την
190 E 2.3-16 το 1983
• 190 E 2.5-16 EVO: όχημα με έγκριση τύπου για το γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Touring (DTM), 1989

Σειρά μοντέλου 202 (1993 έως 2001)

• Συνολικά τέσσερις γραμμές σχεδίασης και εξοπλισμού: οι πρόσθετες γραμμές Esprit, Elegance και Sport διευρύνουν την κλασική γραμμή εξοπλισμού
• C 220 CDI, 1998: το πρώτο επιβατικό αυτοκίνητο με πετρελαιοκινητήρα που διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού τεχνολογίας common-rail
• Υπερπλήρωση βενζινοκινητήρων με συμπιεστή Roots
• Τεχνολογία τεσσάρων βαλβίδων και καταλυτικός μετατροπέας
οξείδωσης για πετρελαιοκινητήρες στο βασικό εξοπλισμό
• C 36 AMG: το πρώτο μοντέλο AMG της C-Class, 1993
• Με το μοντέλο Estate (S 202) ξεκινά η ποικιλία στυλ αμαξώματος
της C-Class το 1996
• Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας (ESP®): 1997 ως
προαιρετικός εξοπλισμός στα μοντέλα V6, βασικός εξοπλισμός
από το 1999
• Σύστημα εξουσιοδότησης χωρίς κλειδί ELCODE, στο βασικό
εξοπλισμό από το 1997
• Προαιρετικό τηλέφωνο αυτοκινήτου, ενσωματωμένο στο
υποβραχιόνιο
• 1997: βασικός εξοπλισμός με πρωτοποριακές τεχνολογίες
ασφάλειας, όπως πλευρικοί αερόσακοι εμπρός, τεντωτήρες ιμάντα μπροστινών ζωνών ασφαλείας με περιοριστές ισχύος ιμάντα, ηλεκτρονική υποβοήθηση φρένων
• Πρώτος κινητήρας V8 στην C-Class με την C 43 AMG, 1997
• To Ενεργό Σύστημα Ενδείξεων Service ASSYST (από το 1997)
παρέχει τη δυνατότητα συντήρησης του κινητήρα ανάλογα με τις ανάγκες, με μέσα διαστήματα μεταξύ των συντηρήσεων 22.500 αντί για 15.000 χιλιομέτρων
• Αυτόματο κλείδωμα θυρών από τα 15 χλμ./ώρα (από το 1997)
• Νίκες στο γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Touring (DTM) το
1994 (Klaus Ludwig) και το 1995 (Bernd Schneider)
• Επίσημο Αυτοκίνητο Ασφαλείας της Formula 1 (C 36 AMG, 1996)
Επίσημο Νοσοκομειακό Αυτοκίνητο της Formula 1 (C 36 AMG Σελίδα 25 Estate το 1996 και το 1997, C 55 AMG Estate από το 1998 έως το
2000)

Σειρά μοντέλου 203 (2000 έως 2007)

• Μπροστινό τμήμα με ζώνες απορρόφησης ενέργειας από χάλυβα υψηλής αντοχής, για ακόμα πιο βελτιωμένη παθητική ασφάλεια
• Νέος μπροστινός άξονας τριών συνδέσμων με γόνατα McPherson που εξασφαλίζει ακριβέστερη οδική συμπεριφορά
• Προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων 7G-TRONIC (από το 2005)
• Πρεμιέρα για το COMAND Online στην C-Class
• Sports Coupé ως τρίτο στυλ αμαξώματος της C-Class
• Πανοραμική συρόμενη ηλιοροφή στο Sports Coupé με εμφάνιση
συνεχόμενου γυαλιού
• Οι τεχνικές προδιαγραφές της σειράς μοντέλου έθεσαν τα
πρότυπα της τεχνολογικής πρωτοπορίας στην συγκεκριμένη κατηγορία, με πάνω από 20 καινοτομίες, όπως οι αερόσακοι παραθύρων, οι προσαρμοζόμενοι αερόσακοι για τον οδηγό και το συνοδηγό, το σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης προβολέων Headlamp Assist, το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, η κεντρική οθόνη και τα καλώδια οπτικών ινών
• ΗC32AMG(2001έως2004)καιηC55AMG(2004έως2007) ως κορυφαία μοντέλα της σειράς
• Σύστημα τετρακίνησης 4MATIC στην C-Class (από το 2002 διαθέσιμο στα μοντέλα V6 με βενζινοκινητήρα)
• Πολυτελές σύστημα αυτόματου κλιματισμού THERMOTRONIC, ελεγχόμενο με αισθητήρες
• Σύστημα φωνητικού ελέγχου LINGUATRONIC που ελέγχει προαιρετικά το τηλέφωνο, το σύστημα πλοήγησης, το ραδιόφωνο και το CD player
• Νίκες στο γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Touring Masters (DTM) το 2005 (Gary Paffett) και το 2006 (Bernd Schneider)
• Επίσημο Νοσοκομειακό Αυτοκίνητο της Formula 1 (C 32 AMG Estate 2001 έως 2003, C 55 AMG Estate 2004 έως 2007)
• Η C 55 AMG Estate ως Αυτοκίνητο Ασφαλείας του DTM (2004 και 2005)

Σειρά μοντέλου 204 (από το 2007)

• Δύο διαφορετικά μπροστινά μέρη για ακόμα μεγαλύτερη ποικιλομορφία, το αστέρι της Mercedes στο κέντρο της μάσκας του ψυγείου για την sport γραμμή σχεδίασης και εξοπλισμού AVANTGARDE
• Σύστημα ρύθμισης εγγύτητας DISTRONIC PLUS
• Σύστημα φωτισμού Intelligent Light System με προβολείς bi-xenon
για πέντε διαφορετικές λειτουργίες φωτισμού
• Σύστημα PRΕ-SAFE® με προληπτικά μέτρα
προστασίας των επιβατών
• Πακέτο AGILITY CONTROL με έλεγχο των αμορτισέρ ανάλογα με
τις συνθήκες
• Νέα γενιά πετρελαιοκινητήρων στην C 250 BlueEFFICIENCY
• Νέα Coupé (C 204) ως η πολυτελέστερη έκδοση της C-Class από
το 2011
• Περιεκτικό πακέτο συστημάτων υποβοήθησης από το 2011, με
Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας Active Lane Keeping Assist, σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας Blind Spot Assist, σύστημα εφίστασης προσοχής ATTENTION ASSIST, σύστημα αυτόματης ρύθμισης εγγύτητας DISTRONIC PLUS, σύστημα καθοδήγησης στάθμευσης με PARKTRONIC, σύστημα πέδησης PRE-SAFE®
• Αεροδυναμικός συντελεστής Cd=0,26 που θέτει πρότυπα στη συγκεκριμένη κατηγορία της αγοράς
• Κατασκευή μειωμένου βάρους: καπό από αλουμίνιο, 2011
• Η ισχυρότερη C-Class: C 63 AMG Coupé Black Series με 380 kW
(517 hp)
• Νίκες στο γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Touring Masters
(DTM) το 2010 (Paul di Resta)
• H C 63 AMG Αυτοκίνητο Ασφαλείας του DTM, από το 2012 η
C 63 AMG Coupé Black Series
• Επίσημο Νοσοκομειακό Αυτοκίνητο της Formula 1 (C 63 AMG
Estate, από το 2008)

Η νέα Mercedes-Benz C-Class που παρουσιάζεται το 2014 συνεχίζει την επιτυχημένη παράδοση που έχει η Mercedes-Benz στην κατηγορία compact. Στα οφέλη της ολοκαίνουριας σειράς μοντέλου συγκαταλέγεται ο ελαφρύτερος σκελετός της κατηγορίας, καθώς και εκτενείς καινοτομίες στους τομείς της ασφάλειας, της ανάρτησης και της άνεσης.
Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, Exclusive Line, Cavansitblau

All images property of Daimler A.G.

ShareShare on FacebookShare on LinkedInPrint this pageTweet about this on TwitterEmail this to someone