Mercedes-Benz GLA

Η ζωή δεν περιμένει. Κλείστε σήμερα ένα Test-Drive ή ζητήστε προσφορά online!

Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4MATIC (X156) 2013
Με «προχωρημένο» σχεδιασμό και πολλές δυνατότητες στην κίνηση εκτός δρόμου, η νέα Mercedes-Benz GLA επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Ανταποκρίνεται με άνεση σε όλες τις προκλήσεις της καθημερινότητας ενώ ταυτόχρονα, είναι ικανότατη και πανέτοιμη να ακολουθήσει τις περιπέτειες που ονειρεύεται κανείς να ζήσει στις εκτός δρόμου αποδράσεις.

Η GLA είναι η πρώτη Mercedes-Benz στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV και σίγουρα κάνει τη διαφορά με τα premium χαρακτηριστικά της, αφού είναι ιδιαίτερα ευέλικτη στην πόλη (μήκος x πλάτος x ύψος: 4.417 x 1.804 x 1.494 χιλιοστά), πολύ συνεργάσιμη στε επαρχιακούς και στενούς δρόμους και εξαιρετικά δυναμική και αποδοτική στον αυτοκινητόδρομο (συντελεστής cd 0,29). Και όλα αυτά, σε ένα σύνολο εξοπλισμένο με υλικά υψηλής ποιότητας, κατασκευασμένο με τέτοια προσοχή στη λεπτομέρεια που καθιστούν τον οδηγό το κέντρο του σύμπαντός της!
Mercedes-Benz GLA 250 4MATIC (X156) 2013

Το πρώτο «μικρό» SUV της Mercedes-Benz, το οποίο διατίθεται προαιρετικά με το νέας γενιάς σύστημα κίνησης σε τέσσερις τροχούς 4MATIC και παρέχει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής, προβλέπεται να σταθεί επάξια δίπλα στα μεγαλύτερα μέλη της οικογένειας!

Η νέα GLA συμπληρώνει τη γκάμα των SUV της Mercedes Benz, η οποία με πέντε σειρές μοντέλων (GLA, GLK, ML, GL και G) προσφέρει το ευρύτερο φάσμα σε αυτήν την κατηγορία σε σύγκριση με όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές πολυτελών οχημάτων, εκπληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο όλες τις επιθυμίες των πελατών της. Ταυτόχρονα, η GLA-Class αποτελεί το τέταρτο από τα συνολικά πέντε μοντέλα στην κατηγορία των μικρομεσαίων οχημάτων της Mercedes-Benz, που έχουν τύχει θερμής υποδοχής από τον κόσμο. Αυτό μαρτυρούν τα στοιχεία των πωλήσεων: Από τον Ιανουάριο έως και το Δεκέμβριο 2013 πωλήθηκαν παγκοσμίως 371.399 οχήματα A-Class, B-Class και CLA (+64,0%). Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι το υψηλό ποσοστό διείσδυσης της νέας A-Class στην αγορά: περίπου το 50% των αγοραστών αυτού του μοντέλου στην Ευρώπη προέρχονται από άλλες μάρκες.
Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4MATIC (X156) 2013
Η GLA, ως σύντροφος της καθημερινότητας, διαθέτει έναν ευέλικτο και μεταβλητό εσωτερικό χώρο. Οι πλάτες των πίσω καθισμάτων, όχι μόνο αναδιπλώνουν τελείως, αλλά υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης και της γωνίας κλίσης. Ο μεγάλος χώρος αποσκευών (421–1235 lt) είναι κατασκευασμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνεται η φόρτωση, χάρη στο χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και την μεγάλη πίσω πόρτα, που μπορεί να ανοίγει και να κλείνει αυτόματα.
Mercedes-Benz GLA (X156) 2013
Το φάσμα των κινητήρων που διατίθεται καλύπτει όλες τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών: οι βενζινοκινητήρες 1,6 & 2,0 λίτρων αποδίδουν από 115 kW (156 PS) στη GLA 200 έως 155 kW (211 PS) στη GLA 250.

Το ίδιο ισχύει και για τους πετρελαιοκινητήρες: η GLA 200 CDI αναπτύσσει 100 kW (136 PS), έχει κυβισμό 2,2 λίτρων και μέγιστη ροπή 300 Nm. Εκπέμπει μόνο 114 g CO2 ανά χιλιόμετρο.

Αντίστοιχα, η GLA 220 CDI διαθέτει κυβισμό 2,2 λίτρων, ενώ αναπτύσσει ισχύ 125 kW (170 PS) καθώς και 350 Nm ροπής.

Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν λειτουργία ECO Start-Stop και συμμορφώνονται με το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6.

Mercedes-Benz GLA (X156) 2013Με τις τρεις σχεδιαστικές γραμμές “Style”, “Urban” και “AMG Line”, το πακέτο “Night ” και το πακέτο “Exclusive”, και πλήθος εξοπλισμού που διατίθεται προαιρετικά, η νέα GLA προσφέρει αμέτρητες δυνατότητες εξατομίκευσης, καλύπτοντας κάθε γούστο.

Ποιότητα και αυτοπεποίθηση: ο σχεδιασμός της GLΑ

H Mercedes-Benz δημιουργεί μία γέφυρα ανάμεσα στην παράδοση και την εξέλιξη, ανάμεσα στη νεωτερικότητα και το avant-garde. Κάθε σειρά μοντέλων έχει έναν ειδικό ρόλο και ένα πολύ συγκεκριμένό χαρακτήρα, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά στα οποία εστιάζει ο σχεδιασμός. Κι όμως, μία Mercedes-Benz είναι πάντα αναγνωρίσιμη ως μία Mercedes-Benz και εκφράζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας για σύγχρονη πολυτέλεια.

Ο στόχος είναι να δημιουργηθούν σαφή περιγράμματα και λείες επιφάνειες που εκφράζουν την υψηλή τεχνολογία του αυτοκινήτου χωρίς να χάνει το συναισθηματισμό του, ενώ αντικατοπτρίζονται ξεκάθαρα τα «γονίδια» της μάρκας: παράδοση, συναίσθημα και εξέλιξη.
Mercedes-Benz GLA Edition 1
“Με τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της, η GLA ενσαρκώνει την προοδευτική μας σκέψη και συναρπάζει και με τις εκτός δρόμου καταβολές της”, λέει ο Gorden Wagener , Αντιπρόεδρος Σχεδίασης της Daimler AG. “Οι σαφώς καθορισμένες επιφάνειες εκφράζουν δύναμη και ηρεμία και έχουμε καταφέρει να συνδυάσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα το συναίσθημα με την αγνότητα”.

H νέα GLA είναι το SUV του μέλλοντος. Πρόκειται για ένα όχημα all-rounder με σήμα κατατεθέν τα τυπικά γονίδια των SUV της Mercedes-Benz, όμως είναι πιο νεανικό, με όμορφες γραμμές που αποπνέει διακριτική ένταση.
Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4MATIC (X156) 2013
Το γεμάτο αυτοπεποίθηση μπροστινό τμήμα με το κεντρικό αστέρι στη μάσκα και τις σπορ γραμμές στο καπώ προσδίδουν μια μυώδη και επιβλητική εικόνα στη GLA. Η εικόνα συμπληρώνεται με τους προβολείς και τα LED φώτα ημέρας. Αυτό το χαρακτηριστικό του σχεδιασμού της Mercedes-Benz έχει εξελιχθεί ακόμη περισσότερο με τη χρήση οπτικών ινών τριών λειτουργιών ενώ προσδίδει στο όχημα τη χαρακτηριστική «ματιά» του. Ο εμπρός προφυλακτήρας διαθέτει γρίλιες σε μοτίβο διαμαντιού μπροστά από τους αεραγωγούς ψύξης. Η εμφανής ποδιά εμπρός και οι χρωματικές αντιθέσεις σε σκούρο γκρι των επενδύσεων τονίζουν τα χαρακτηριστικά SUV της GLA. Αυτή η επένδυση εκτείνεται γύρω από το κάτω άκρο του οχήματος, λειτουργώντας σαν πλαίσιο, ώστε να παρέχει προστασία από τα χτυπήματα από πέτρες.
Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4MATIC (X156) 2013
Η πλάγια όψη της GLA αποπνέει επίσης δύναμη και ηρεμία. Οι πλευρικές γραμμές ξεκινούν από τους προβολείς και καταλήγουν στο πίσω θόλο των τροχών. Η διακοσμητική λωρίδα ανεβαίνει από την πίσω πόρτα προς την κολώνα C. Τα μαρσπιέ έχουν κοιλότητες που μοιάζουν με τα δόντια ενός εκσκαφέα, για να τονιστεί ο SUV χαρακτήρας του. Οι εργοστασιακά τοποθετημένες διακοσμητικές λωρίδες της οροφής ολοκληρώνουυν την εικόνα. Σε συνδυασμό με τη γραμμή εξοπλισμού “Style” ή το πακέτο “Night”, ράγες οροφής αλουμινίου σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα διατίθετνται στον προαιρετικό εξοπλισμό (στο βασικό εξοπλισμό, οι ράγες οροφής είναι μαύρες στη σχεδιαστική γραμμή “Style“ και το πακέτο “Night“, ενώ στις γραμμές “Urban“ και “AMG line” οι ράγες οροφής είναι χρωμιωμένες).

Κατόπιν επιθυμίας του πελάτη η GLA διατίθεται με τροχούς έως και 19 ίντσες.

Οι μυώδεις ώμοι πάνω από τον πίσω άξονα υπογραμμίζονται περαιτέρω από την κλίση προς τα μέσα που δημιουργούν οι κολώνες C. Σε συνδυασμό με τα διαιρούμενα πίσω φωτιστικά, δίνεται έμφαση στο πλάτος του πίσω τμήματος του οχήματος. Ο σχεδιασμός αυτός συνδυάζει τις δυναμικές γραμμές με τη συνολικά αρμονική εμφάνιση του αυτοκινήτου.
Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4MATIC (X156) 2013
Η εντύπωση αυτή ενισχύεται από το καμπύλο πίσω παράθυρο και τη φαρδιά λαβή χρωμίου ανάμεσα στα πίσω φώτα. Χάρη στα διαιρούμενα πίσω φώτα, το άνοιγμα φόρτωσης είναι ευχάριστα μεγάλο. Η μεγάλη, αεροδυναμικά πολύ αποτελεσματική αεροτομή της οροφής είναι ακόμα ένα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό, ενώ φιλοξενεί το τρίτο φως φρένων και διάφορες κεραίες. Στον πίσω προφυλακτήρα, υπάρχουν κι άλλα χαρακτηριστικά SUV, όπως ένα ανθεκτικό προστατευτικό του χώρου φόρτωσης και μία εμφανής ποδιά σε ασημί, σκούρο χρώμιο ή γυαλιστερό μαύρο χρώμα.

Εσωτερικό: Ελκυστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και υψηλή ποιότητα

Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4MATIC (X156) 2013
Η όμορφη και επιβλητική εμφάνιση του εξωτερικού συνεχίζεται και στο εσωτερικό του οχήματος, όπου επικρατεί μία ιδιαίτερα υψηλή αίσθηση της ποιότητας που επιτυγχάνεται με την επιλογή και το συνδυασμό υλικών υψηλής ποιότητας. Η μεγάλη έμφαση στις οριζόντιες γραμμές, η δυναμική σχεδίαση και τα όμορφα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, με άψογη συναρμογή, υπογραμμίζουν την υψηλή ποιότητα του χώρου.
Mercedes-Benz GLA (X156) 2013Το ταμπλώ αποτελείται από ένα ανώτερο και ένα κατώτερο τμήμα, επιτρέποντας το συνδυασμό επιφανειών που είναι διαφορετικές σε εμφάνιση και αίσθηση. Ματ και γυαλιστερές επιφάνειες προσδίδουν αρμονία και δίνουν ανάλφρη αίσθηση. Τα τρισδιάστατα διακοσμητικά από πρωτοποριακή μεμβράνη για την αίθηση του αλουμινίου ή του ξύλου,δίνουν μία νέα, μοντέρνα πινελιά στο εσωτερικό. Το ματ φινίρισμα της διακοσμητικής ξύλινης λωρίδας υπογραμμίζει το μοντέρνο χαρακτήρα του αυτοκινήτου και κάνει τις επιφάνειες να είναι ιδιαίτερα ευχάριστες στην αφή.

Πέντε κυκλικοί αεραγωγοί είναι ενσωματωμένοι στο ταμπλό του οχήματος. Αποκλειστικά για τη GLA, διατίθενται προσόψεις γύρω από αυτές (προαιρετικός εξοπλισμός) που υπογραμμίζουν τον SUV χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Οι προσόψεις αυτές μπορούν να παραδοθούν και γαλβανισμένες σε φωτεινό ασημί. Η ροή του αέρα ρυθμίζεται με ένθετα σε σχήμα πεταλούδας, τα οποία μπορούν να παραδοθούν και αυτά γαλβανισμένα σε φωτεινό ασημί χρώμα (προαιρετικός εξοπλισμός).

Η κεντρική οθόνη είναι υψηλής ευκρίνειας σε μαύρο χρώμα και ένα διακριτικό πλαίσιο σε ασημί χρώμα, πράγμα που της δίνει μία αίσθηση υψηλής ποιότητας. Το 3άκτινο τιμόνι με 12 πλήκτρα διαφόρων λειτουργιών και ένθετο χρωμίου διατίθενται στο βασικό εξοπλισμό. Εφ’ όσον ζητηθεί, το αυτοκίνητο μπορεί να παραδοθεί με σπορ ταμπλώ οργάνων με δύο «σωλήνες». Σε κάθε «σωλήνα» υπάρχει ένα στρογυλό, αναλογικό όργανο με τις βελόνες να είναι στη θέση 6:00 όταν βρίσκονται σε ηρεμία.

Τα ένθετα της βελόνας είναι πάντα σε χρώμα ασήμι.
Mercedes-Benz GLA (X156) 2013
Η μεγάλη δυνατότητα επιλογής στο υλικό της ταπετσαρίας των καθισμάτων (π.χ. δέρμα, ύφασμα , ύφασμα / δέρμα) και οι συνδυασμοί χρωμάτων δίνουν πολλά περιθώρια για εξατομίκευση . Επιπλέον, στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα.

Η υψηλή ποιότητα των σπορ καθισμάτων τονίζεται από το άνοιγμα στο κάτω τμήμα του προσκέφαλου. Στο πίσω μέρος των μπροστινών καθισμάτων το άνοιγμα αυτό πλαισιώνεται από ένα ένθετο χρωμίου σε ασημί χρώμα ενώ προσφέρεται η δυνατότητα διακριτικού φωτισμού του.

Εάν ο πελάτης παραγγείλει το προαιρετικό πακέτο χώρου φόρτωσης, τότε η πλάτη του πίσω καθίσματος μπορεί να μετακινηθεί σε μια πιο επιπκλινή θέση, τη λεγόμενη θέση φόρτωσης. Αυτό μεγαλώνει τη χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης κατά 60 λίτρα, προσφέροντας περισσότερο χώρο για ογκώδη αντικείμενα, ενώ παράλληλα επιτρέπει στους επιβάτες να χρησιμοποιήσουν τα πίσω καθίσματα.

Ο πίνακας ελέγχου της θέσης των καθισμάτων διατίθεται με ένα χρωμιωμένο διακοσμητικό πλαίσιο, εάν επιλεχθεί ο προαιρετικός εξοπλιμός ηλεκτρικής ρύθμισης καθίσματος με μνήμη. Ο πίνακας αυτός είναι τοποθετημένος στην εσωτερική επένδυση της κάθε πόρτας στο τυπικό στιλ της Mercedes-Benz – ένα μοναδικό χαρακτηριστικό σε αυτήν την κατηγορία. Στις πόρτες, οι εσωτερικές
επενδύσεις είναι αντίστοιχης, εξαιρετικά υψηλής ποιότητας. Οι μαλακές, ματ επιφάνειες εκτείνονται έως τη θήκη της πόρτας. Σε συνδυασμό με τις γραμμές εξοπλισμού ή το πακέτο “Exclusive“, τα υποβραχιόνια στις πόρτες διατίθενται με διακοσμητική λωρίδα χρωμίου υψηλής ποιότητας και /ή διακριτικό φωτισμό.

Αεροδυναμική: Οι γωνίες ανήκουν στο παρελθόν

Mercedes-Benz GLA (X156) 2013
Με τη GLA, ένα ακόμη μοντέλο της σειράς έχει καταφέρει να γίνει ο ηγέτης στην κατηγορία του όσον αφορά την αεροδυναμική του απόδοση. Έχει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0.29! Η επιφάνεια αντίστασης, Cd x Α, η οποία επηρεάζει καθοριστικά την κατανάλωση καυσίμου από τα περίπου 60 km / h, είναι επίσης εξαιρετική (0,66 m2).

Τα καλά χαρακτηριστικά ροής του αέρα, που συμβάλλουν καθοριστικά στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου στις συνθήκες της καθημερινότητας οφείλεται σε πολλά μέτρα βελτίωσης της αεροδυναμικής. Αυτά περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα αεροδυναμικά βελτιωμένα περιβλήματα των εξωτερικών καθρεπτών, ενώ και το πίσω μέρος είναι αεροδυναμικό. Σε αυτό βοηθούν το χείλος του σπόιλερ οροφής, αλλά και τα αεροδυναμικά διαμορφωμένα πίσω φώτα. Επιπλέον, πίσω πλευρικά σπόιλερ διαφαλίζουν ότι η ροή του αέρα διαχέεται για την καλύτερη δυνατή άεροδυναμικη απόδοση. Στεγανοποιήσεις στον εμπρός προφυλακτήρα (γύρω από τη μάσκα και τους προβολείς) συμπληρώνουν τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Στο κάτω μέρος του αμαξώματος, η ροή του αέρα διευκολύνεται λόγω των υποδαπέδιων επενδύσεων και του αεροδυναμικά βελτιωμένου τελικού τμήματος που ακολουθείται από έναν διαχύτη.

Στη GLA έχουν ληφθεί πολλά μέτρα για τη μείωση του θορύβου του ανέμου. Αυτά περιλαμβάνουν μέτρα στεγανοποίησης των πορτών σε πολλαπλά επίπεδα, μία επιπρόσθετη στεγανοποίηση του αρμού μεταξύ της πίσω πόρτας και της οροφής και πλευρικές στεγανοποιήσεις στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Ιδιαίτερα άκαμπτα πλαίσια παραθύρων εμποδίζουν την ροή αέρα να ασκεί δύναμη στις πόρτες σε υψηλότερες ταχύτητες, ενώ παράλληλα μειώνουν τους κραδασμούς. Οι εξωτερικοί θόρυβοι έχουν επίσης ελαχιστοποιηθεί λόγω της χαμηλής θέσης της κολώνας Α και με τους εξωτερικούς καθρέπτες που συνδέονται με το αμάξωμα με ένα στέλεχος.

Κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων: η δυναμική έκφραση της νέας GLA

Mercedes-Benz GLA Erprobung (X156) 2013
Η GLA μπορεί να οδηγηθεί με κατανάλωση καυσίμου μόλις 4,3 λίτρα ανά 100 χλμ., θέτοντας νέα πρότυπα στην κατηγορία της. Σύγχρονη τετρακύλινδροι κινητήρες με υπερσυμπιεστή και άμεσο ψεκασμό, καθώς και λειτουργία ECO start/stop στο βασικό εξοπλισμό, φροντίζουν για τις ξεχωριστές επιδόσεις της. Επιπλέον, η νέα GLA-Class έχει το προβάδισμα στην κατηγορία της με τις τιμές των επιδόσεών της.
Mercedes-Benz GLA Erprobung (X156) 2013
Αρχικά, η γκάμα των βενζινοκινητήρων της νέας GLA αποτελείται από κινητήρες 1.6 και 2.0 λίτρων που αποδίδουν από 115 kW (156 hp) στη GLA 200 έως 155 kW (211 hp) στη GLA 250. Η GLA 250 4MATIC επιταχύνει από μηδέν στα 100 km / h σε μόλις 7,1 δευτερόλεπτα, υπογραμμίζοντας τη δυναμική αυτού του νέου «μικρού» SUV.

Η τελική της ταχύτητα ανέρχεται στα 230 km / h και συνολική της κατανάλωση σε μεικτό κύκλο μόλις στα 6,5 l/100 km (151 g CO2/km).

Οι δύο πετρελαιοκινητήρες της γκάμας έχουν μεγάλη ροπή και προσφέρουν εξαιρετική απόδοση: Η GLA 200 CDI αποπδίδει 100 kW (136 hp), έχει μέγιστη ροπή 300 Nm και κυβισμό 2,2 λίτρων. Ο κινητήρας αυτός έχει επανασχεδιαστεί για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν τον ιμάντα μετάδοσης κίνησης, ένα πακέτο κυλινδροκεφαλής με διαφορετικά ρουλεμάν και επιπλέον φινίρισμα, τη βελτιστοποίηση των εμβόλων της αντλίας κενού, πιστόνια αλουμινίου με βελτιστοποιημένες αποστάσεις συναρμολόγησης και ένα πακέτο δακτυλίων χαμηλής τριβής, και τα ρουλεμάν του άξονα εξισορρόπησης Lanchester.

Η GLA 200 CDI απαιτεί μόλις 4,3 λίτρα καυσίμου ανά 100 km, το οποίο ισοδυναμεί με εκπομπή ρύπων 114 g CO2/km, με αποτέλεσμα η ενεργειακή της απόδοση να είναι κατηγορίας Α. Η GLA 220 CDI με τον ίδιο κυβισμό 2.2 λίτρων παράγει 125 kW (170 hp) και 350 Nm ροπής.

Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν τη λειτουργία ECO start / stop στο βασικό εξοπλισμό. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή με το αυτόματο κιβώτιο 7G – DCT διπλού συμπλέκτη (στάνταρ για τη GLA 250, τη GLA 220 CDI και τα μοντέλα 4MATIC). Άνεση και σπορτιφ χαρακτήρας συνταιριάζουνε με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο!

Ανάρτηση: Για εγγυημένη διασκέδαση

Mercedes-Benz GLA Erprobung (X156) 2013
Με τη νέα GLA η Mercedes-Benz προσθέτει ένα νέο μέλος στην επιτυχημένη οικογένεια των SUV της. Το μοντέλο αυτό θέτει μία νέα ερμηνεία της έννοιας SUV με ένα νέο, σύγχρονο τρόπο. Και αυτό επειδή η GLA δεν έχει το ύψος και τον όγκο των άλλων οχημάτων SUV και ως εκ τούτου ταιριάζει απόλυτα στον αστικό, καθημερινό τρόπο ζωής. Ταυτόχρονα, το προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης 4MATIC, η στιβαρή δομή του αμαξώματος και το μεταβλητό εσωτερικό αποτελούν εγγύηση για την απόλαυση! Η ζωή δεν περιμένει! Διαδρομές εκτός δρόμου, σε ανώμαλο έδαφος ή στην παραλία, σε χαλαρό έδαφος, σε χωματόδρομο ή αναβάσεις / καταβάσεις, τίποτα από αυτά δεν είναι πρόβλημα για την GLA!

Το αμάξωμα της GLA διαθέτει εμπρός άξονα McPherson και ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Τρεις εγκάρσιοι βραχίονες και ένα ψαλίδι ανά τροχό διαχειρίζονται τις εισερχόμενες δυνάμεις. Αυτό σημαίνει ότι οι διαμήκεις και πλευρικές δυνάμεις είναι ανεξάρτητες η μία από την άλλη . Οι φορείς του τροχού και τα ελατήρια είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο για τη μείωση των μη αναρτώμενων μαζών. Στις εκδόσεις με τετρακίνηση 4MATIC, ο πίσω άξονας απομονώνεται με ελαστικά σινεμπλόκ προς όφελος της άνεσης. Συνολικά, υπάρχουν τρεις παραλλαγές ανάρτησης: Η εργοστασιακή ανάρτηση άνεσης, το δυναμικό πακέτο με ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 15 mm και η ανάρτηση Sports Direct-Steer, καθώς και η ανάρτηση άνεσης off-road (προαιρετικός εξοπλισμός).

Σε σύγκριση με τα συμβατικά συστήματα, το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης παρέχει καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό και συμβάλλει σημαντικά στη γενικότερη αποδοτικότητα του οχήματος, αφού η υποβοήθηση του απαιτεί ενέργεια μόνο τη στιγμή που το όχημα κινείται. Επιτρέπει επίσης διάφορες λειτουργίες υποβοήθησης διεύθυνσης που δρομολογούνται από τη μονάδα ελέγχου του ESP®. Αυτές περιλαμβάνουν την επαναφορά όταν το όχημα υπερστρέφει, διορθώσεις με το τιμόνι κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι επιπτώσεις στους εμπρός τροχούς όταν αντισταθμίζονται οι πλευρικοί άνεμοι και οι οδικές κλίσεις.

Η GLA έχει ένα εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα, παρέχοντας τη βάση για μια σταθερή και ασφαλή οδική συμπεριφορά τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, καθώς και ένα υψηλό επίπεδο άνεσης NVH (noise-voice harshness). Υπάρχουν πρόσθετες ενισχύσεις σε διάφορα σημεία, όπως στις κολώνες Β, τους εμπρός θόλους αμορτισέρ, τα πλευρικά στελέχη και κάτω από το αμάξωμα.

Μεγάλα αποθέματα έλξης: σύστημα τετρακίνησης 4MATIC

Η Mercedes- Benz προσφέρει τη GLA με τη νέα γενιά του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC με πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής, ως επιλογή. Αυτό το σύστημα τετρακίνησης υπερέχει, παρέχοντας υψηλά αποθέματα πρόσφυσης και εξαρετική ευελιξία, σε συνδυασμό με την απαράμιλλη ασφάλεια και την ενεργειακή απόδοση που προσφέρει.

Στα στοιχεία της νέας 4MATIC περιλαμβάνεται η αυτόματη μεταβολή κίνησης στον πίσω άξονα, σύστημα που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο 7G – DCT καθώς και η μονάδα χειρισμού του πίσω άξονα με ενσωματωμένο, υδραυλικά ενεργοποιούμενο συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων. Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει πλήρως τη μεταβλητή κατανομή της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Πρόσθετα οφέλη αυτού του σχεδιασμού είναι το χαμηλότερο βάρος σε σχέση με τον ανταγωνισμό και υψηλότερη απόδοση.

Με αυτοπεποίθηση σε εκτός δρόμου διαδρομές: λειτουργίες off-road

Mercedes-Benz GLA Erprobung (X156) 2013
Τα μοντέλα με 4MATIC είναι εργοστασιακά εξοπλισμένα με το σύστημα DSR ( Downhill Speed Regulation ) και μια λειτουργία μετάδοσης off-road. Το σύστημα DSR ενεργοποιείται με ένα κουμπί ελέγχου στην κεντρική κονσόλα και βοηθά τον οδηγό στις απαιτητικές κατηφόρες διατηρώντας μια σταθερά αργή ταχύτητα κίνησης. Ο οδηγός επιλέγει χειροκίνητα την ταχύτητα του οχήματος εντός των φυσικών ορίων κατά την κίνηση σε κατηφόρες. Αυτό γίνεται με τη βοήθεια των συστημάτων του κινητήρα και του ελέγχου μετάδοσης, καθώς και με ειδική παρέμβαση στα φρένα.

Όταν έχει επιλεχθεί η λειτουργία off-road με το πάτημα του αντίστοιχου διακόπτη στην κονσόλα, τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων και επιτάχυνσης τροποποιούνται ανάλογα, ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις για οδήγηση εκτός δρόμου, ιδιαίτερα σε χαλαρές επιφάνειες. Σε συνδυασμό με το Audio 20 CD (βασικός εξοπλισμός) και το COMAND online (προαιρετικός εξοπλισμός) η κεντρική μονάδα μετατρέπεται σε οθόνη off-road. Εκεί εμφανίζεται η γωνία του τιμονιού, η επιλεγμένη λειτουργία μετάδοσης εκτός δρόμου και μια πυξίδα. Εμφανίζονται επίσης η πλευρική κλίση σε μοίρες, το ποσοστό ανηφορικής / κατηφορικής κλίσης, καθώς και η ενεργοποίηση του συστήματος DSR (Downhill Speed Regulation).

Έξυπνη ασφάλεια: Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης

Πολλαπλά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης της GLA προσφέρουν υποστήριξη και μειώνουν του φόρτο του οδηγού. Στο βασικό εξοπλισμό αυτού του SUV περιλαμβάνονται το σύστημα ATTENTION ASSIST (σύστημα ανίχνευσης κούρασης & υπνηλίας) και το βασισμένο σε ραντάρ σύστημα COLLISION PREVENTION ASSIST (προληπτικό σύστημα αποφυγής συγκρούσεων) με προσαρμοζόμενο Brake Assist , το οποίο βοηθά στην αποφυγή συγκρούσεων από ταχύτητα μόλις 7 km/h.

Το σύστημα DISTRONIC PLUS (προαιρετικός εξοπλισμός) συνδυάζεται με το σύστημα COLLISION PREVENTION ASSIST δημιουργώντας το COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS. Αυτό ενσωματώνει μια επιπλέον λειτουργία: Όταν ο κίνδυνος της σύγκρουσης παραμένει και ο οδηγός δεν αποκριθεί κατάλληλα, το σύστημα είναι σε θέση να φρενάρει αυτόματα σε ταχύτητες μέχρι 200 km/h, μειώνοντας έτσι τη σοβαρότητα των συγκρούσεων με τα προπορευόμενα οχήματα που είτε είναι επιβραδύνουν είτε σταματούν. Το σύστημα επίσης φρενάρει όταν μπροστά από τη GLA βρίσκεται ακινητοποιημένο όχημα σε ταχύτητα έως 30 χλμ/ώρα και είναι σε θέση να αποτρέψει συγκρούσεις πρόσκρουσης όταν κινείται με ταχύτητα έως 20 km/h.

Πέραν των παραπάνω, για τη GLA διατίθενται και άλλα συστήματα υποβοήθησης, όπως το προαιρετικό πακέτο Lane Tracking με Blind Spot Assist και Lane Keeping Assist ή το σύστημα προσαρμοζόμενης υποβοήθησης φώτων Adaptive Highbeam Assist. Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Active Parking Assist (προαιρετικός εξοπλισμός) επιτρέπει την αυτόματη στάθμευση.

“Πάντα σε λειτουργία”: Τα συστήματα πολυμέσων

Mercedes-Benz GLA Erprobung (X156) 2013
Η τελευταία γενιά των πολυμέσων που έχει αναπτυχθεί στη GLA διαθέτει νέες λειτουργίες, πρόσθετες εφαρμογές και ένα νέο χρώμα γραφικών.

Η ψηφιακή εφαρμογή Daimler Digital Drive, η οποία μαζί με το Drive Kit Plus για το iPhone® επιτρέπει την απρόσκοπτη ενσωμάτωση ενός iPhone® στο όχημα, έχει επεκταθεί. Στα κυριότερα σημεία περιλαμβάνεται ο φωνητικός έλεγχος (Siri) και η ενημέρωση τρέχουσας τοποθεσίας σε πραγματικό χρόνο (Glympse).

Το Glympse επιτρέπει στο χρήστη να μοιραστεί την τρέχουσα θέση του με τα άτομα της επιλογής του. Πρόσθετες λειτουργίες περιλαμβάνουν το Facebook®, το Twitter®, το διαδικτυακό ραδιόφωνο, το προσωπικό ραδιόφωνο AUPEO!™ και το προηγμένο σύστημα πλοήγησης από την Garmin® με πληροφορίες για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο μέσω διαδικτύου, μία λειτουργία αναζήτησης σημείων ενδιαφέροντος (POI) που περιλαμβάνει τη λειτουργία Street View™ και την τρισδιάστατη απεικόνιση του χάρτη.

Το σύστημα πολυμέσων COMAND Online έχει επίσης βελτιωθεί. Η τελευταία γενιά προσφέρει μια βελτιωμένη απεικόνιση του χάρτη, ένα επιπλέον προφίλ Bluetooth® (για να μπορέσει να υπάρξει πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω του iPhone®, για παράδειγμα), την εμφάνιση των εικόνων σε μορφή αρχείου bmp και png καθώς και τη μεταφορά των δεδομένων κίνησης σε πραγματικό χρόνο μέσω LIVE TRAFFIC.

Μοντέλα και τιμές

Μοντέλο GLA 200 GLA 250 / GLA 250 4MATIC GLA 200 CDI / GLA 200 CDI 4MATIC GLA 220 CDI / GLA 220 CDI 4MATIC
Αρ. Κυλίνδρων/διάταξη 4 σε σειρά 4 σε σειρά 4 σε σειρά 4 σε σειρά
Κυβισμός (cc) 1595 1991 2143 2143
Ισχύς(kW/hp σε rpm) 115/156 σε 5300 155/211 σε 5500 100/136 σε 3400-4000 125/170 σε 3400-4000
Ροπή στρέψης(Nm σε rpm) 250 σε 1250-4000 350 σε 1200-4000 300 σε 1400-3000 350 σε 1400-3400
Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) (l/100 km) 5.9 S 6.0/6.5 S 4.3/4.9 D 4.4/4.9 D
Εκπομπή ρύπων CO2 (g/km) 137 141/151 114/129 115/129
Ενεργειακή κλάση απόδοσης C C A A
Επιτάχυνση 0-100 km/h (sec) 8,9 7,2/7,1 10,0/9,9 8,3/8,3
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 215 235/230 205/200 215/215
Τιμή (σε €)3 30.100 38.400/40.650 37.800/42.700 43.350/45.800
Τιμή με απόσυρση (σε €)3 28.670 35.600/ 37.850 - -

All images property of Daimler A.G.

ShareShare on FacebookShare on LinkedInPrint this pageTweet about this on TwitterEmail this to someone