Η ιστορία της AMG

AMGHistory

Δύο άντρες, τρία γράμματα.

Πριν από παραπάνω 50 χρόνια, μια μοναδική εταιρεία προέκυψε ως αποτέλεσμα ενός συντριπτικού πάθους για τα μηχανοκίνητα αθλήματα.

AMGA όπως Aufrecht, M όπως Melcher και G όπως Großaspach: τα ονόματα πίσω από αυτά τα τρία γράμματα ήταν η αφετηρία για την ταχεία εξέλιξη από μια επιχείρηση δύο ανθρώπων σε μια παγκόσμια μάρκα. 

Η ιστορία ξεκινά τη δεκαετία του 1960: οι δύο μηχανικοί, Hans Werner Aufrecht & Erhard Melcher, εργάζονταν πάνω στον αγωνιστικό κινητήρα 300 SE στο τμήμα ανάπτυξης της Daimler-Benz έως ότου η εταιρεία διέκοψε όλες τις δραστηριότητες μηχανοκίνητων αθλημάτων.

Οι καρδιές όμως των Aufrecht και Melcher χτυπούσαν ασταμάτητα για τα μηχανοκίνητα αθλήματα και πέρασαν τον ελεύθερο χρόνο τους στο σπίτι του Aufrecht στο Grossaspach, βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση του κινητήρα. Το 1965, ο Manfred Schiek, ένας συνεργάτης της Daimler, συμμετείχε στο Γερμανικό ΠρωτάθλημαΑυτοκινήτων Touring με τον κινητήρα 300 SE που είχαν φτιάξει οι Aufrecht και Melcher και κέρδισε δέκα φορές! Ο θρίαμβος του Schiek αποτέλεσε τη φήμη των Aufrecht και Melcher ως εμπειρογνώμονες για τη διατήρηση και βελτιστοποίηση της απόδοσης των οχημάτων της Mercedes-Benz.

Amgbeginning

Status quo: μια ξένη έννοια - με την αληθινή έννοια

Στα τέλη του 1966 ο Aufrecht έφυγε από τη Mercedes-Benz και έπεισε τον Melcher να πάρει μέρος σε μια κοινή επιχείρηση μαζί του ιδρύοντας το 1967 το "Aufrecht Melcher Großaspach Ingenieurbüro, Konstruktion und Versuch zur Entwicklung von Rennmotoren" ("Μηχανικοί Aufrecht Melcher Großaspach, σχεδιασμός &δοκιμή για την ανάπτυξη αγωνιστικών κινητήρων"), όπου οι μηχανές που ανανέωσαν έγιναν απαραίτητες για τις ιδιωτικές αγωνιστικές ομάδες.

Το πρώτο ορόσημο όσον αφορά τους αγώνες ήταν το 1971 κατά τη διάρκεια των 24 ωρών Spa, τα οποία έπεσαν στα χρονικά της εταιρείας: η AMG Mercedes 300 SEL 6.8 ήταν ο πρωταθλητής στην κατηγορία και κέρδισε τη δεύτερη θέση συνολικά, προκαλώντας μια αίσθηση και το όνομα AMG εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1970 εξελίχθηκε μια νέα πειθαρχία: προσαρμογή. Το "Impossible" έγινε μια ξένη λέξη για την ομάδα της Mercedes-AMG και παραμένει μέχρι και σήμερα. Το ελκυστικό επιχειρηματικό τμήμα επέτρεψε στην AMG να αναπτυχθεί σε μια μεσαίου μεγέθους εταιρεία με όλο και περισσότερους ξένους πελάτες και έτσι το 1976, η Mercedes-AMG, μαζί με περίπου δώδεκα εργαζομένους, μετακόμισε στο Affalterbach.

Η AMG έγινε κατασκευαστής κινητήρων το 1984 λόγω μιας καινοτομίας: η Melcher ανέπτυξε μια εντελώς ανεξάρτητη κυλινδροκεφαλή με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Το 1986, η AMG εμφύτευσε το 5.0-λίτρων V8 σε ένα coupe E-class, το οποίο έλαβε παγκόσμια φήμη με το ψευδώνυμο "The Hammer". Μέχρι σήμερα, αυτή είναι μια πρωταρχική εικόνα του μύθου της AMG στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, η Daimler-Benz και η AMG άρχισαν να συνεργάζονται ως επίσημοι αγωνιστικοί εταίροι. Το αποκορύφωμα αυτής της περιόδου είναι η ιστορία επιτυχίας του 190. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο εισήχθη στον αγώνα από την AMG με την υποστήριξη του κατασκευαστή, κέρδισε συνολικά 50 νίκες DTM μεταξύ 1988 και 1993.

EVO

Ένας ελιγμός επιτυχίας με πρόβλεψη

Το 1990 η σύμβαση συνεργασίας με την Daimler-Benz AG - αποτέλεσε πραγματικό ορόσημο στην ιστορία της AMG. 

Η ζήτηση και η αποδοχή από τον πελάτη έδωσαν τεράστια ώθηση που τα προϊόντα AMG θα μπορούσαν να πωληθούν και να συντηρηθούν μέσω του παγκόσμιου δικτύου πωλήσεων και υπηρεσιών και αντιπροσωπειών της Mercedes-Benz. Η περαιτέρω επέκταση οδήγησε στο άνοιγμα τρίτου εργοστασίου το 1990 και στην αύξηση του εργατικού δυναμικού σε 400 εργαζόμενους. 

Το 1993, η εταιρία παρουσίασε το Mercedes-Benz C 36 AMG, το πρώτο αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε από κοινού μετά τη συμφωνία συνεργασίας ενώ την ίδια χρονιά το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας αναγνώρισε την AMG ως εμπορικό σήμα καθώς το όνομα ήταν πλεόν τόσο γνωστό.

Ο Hans Werner Aufrecht μεταβίβασε την πλειοψηφική συμμετοχή στην εταιρεία σταθερής ανάπτυξης στην Daimler Chrysler AG την 1η Ιανουαρίου 1999 ενώ την 1η Ιανουαρίου 2005, η Daimler Chrysler απέκτησε το 100% των μετοχών. Αυτό επέτρεψε στη νεοσύστατη Mercedes-AMG GmbH να επωφεληθεί ακόμη περισσότερο από τους πόρους του Ομίλου και την παγκόσμια θέση του. Το 1999 επίσης μεταφέρθηκε το τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού στην εταιρεία ιδρυτή της εταιρείας Hans Werner Aufrecht, H.W.A. GmbH (τώρα H.W.A. AG). Σε κοντινή απόσταση από την Mercedes-AMG GmbH, περίπου 200 εργαζόμενοι εργάζονται μαζί με τη Mercedes-Benz Motorsport για να διαχειριστούν τη μακροχρόνια συμμετοχή τους στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (DTM).

amgfamily

Σήμερα η Mercedes-AMG Gmb απασχολεί εργατικό δυναμικό άνω των 1700 ατόμων στο εργοστάσιό της στο Affalterbach. 

Ο επαγγελματισμός της Mercedes-AMG καθορίζεται από την επιδίωξή της για υψηλή απόδοση και ακρίβεια.  

Κάθε μοντέλο AMG  υπόσχεται να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, συναρπαστική οδηγική απόλαυση και απόλυτη ποιότητα με μοναδική απόδοση ισχύος και εντυπωσιακό ήχο κινητήρα. 

amgToday

Το σήμα επιδόσεων της Mercedes-AMG βρίσκεται εδώ και δεκαετίες στο χώρο του αγώνα, από τη θέση του ως το πιο επιτυχημένο εμπορικό σήμα στην ιστορία του DTM, μέχρι την παγκόσμια δέσμευσή του για το motorsport πελατών στο υψηλότερο επίπεδο με το SLS AMG GT3, το Mercedes-AMG GT3 και σύντομα το Mercedes-AMG GT4. Η Mercedes-AMG είναι το πιο επιτυχημένο εμπορικό σήμα στην ιστορία του DTM.

Η μάρκα Mercedes-AMG εκπροσωπείται επίσης στη Formula 1 στην εποχή του 2012 από την ομάδα Mercedes-AMG Petronas Motorsport και τον κατασκευαστή κινητήρων Mercedes-AMG High Performance Powertrains. Επιπλέον, η AMG έχει παράσχει τόσο το αυτοκίνητο ασφαλείας Formula 1 όσο και το ιατρικό όχημα της Formula 1 από το 1996.

Μάθετε περισσότερα στην επίσημη σελίδα της Mercedes-AMG