Peak Awards 2020: Διπλή βράβευση για την Α.Ισμαήλος Α.Ε.

Α. Ισμαήλος Α.Ε

peak awards

Διπλή βράβευση για την Α.Ισμαήλος Α.Ε. Εξουσιοδοτημένο Διανομέα της Mercedes-Benz. 

Η εταιρία κατέκτησε 2 σημαντικά βραβεία για τις επιδόσεις της στο χώρο του Performance Marketing στα φετινά PEAK Awards.

Τα PEAK Awards αποτελούν τον σημαντικότερο εγχώριο θεσμό στον χώρο του Digital Marketing με την υποστήριξη της Google που υπογραμμίζει τη σημασία αλλά και τη συμβολή της στην ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στον απαιτητικό χώρο του Performance Marketing.

Στα χέρια του Πάνου Ισμαήλου πήγε το Silver βραβείο "Best Lead Generation Campaign" που αποδεικνύει την δυναμική της εταιρίας και τον τρόπο που αντιμετωπίζει τις προκλήσεις στο σύγχρονο κόσμο και τις συνθήκες της αγοράς. 

Η διάκριση στα Peak Awards έρχεται ως αποτέλεσμα της online παρουσίας της εταιρίας σε ένα ευρύτατο φάσμα και επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη στρατηγική της στον τομέα του Digital Marketing.

Το δεύτερο βραβείο είναι το Silver Award στη κατηγορία "Best Performance Per Industry" και αναδεικνύουν την ηγετική θέση της Α.Ισμαήλος Α.Ε. στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον.

Στο κλάδο του λιανικού εμπορίου και στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον του 2020 η εταιρία διακρίθηκε με αυτή την ξεχωριστή επίδοση.

Στην παράδοση των βραβείων ο Πάνος Ισμαήλος σχολίασε: "Αλλάζουμε γρήγορα, εξελισσόμαστε και έχουμε αποτυπώσει σε ενέργειες την τάση retail 365. Το DNA της εταιρίας αποκτάει νέα στοιχεία που δείχνουν την κατεύθυνση στην οποία κινούμαστε. Η βράβευση αυτή αποτελεί τιμή για εμάς, μια ισχυρή επιβεβαίωση ότι βαδίζουμε στο δρόμο της σωστής εξέλιξης και μια επιβεβαίωση για τα μέλη της ομάδας μας".

Ενώ σε σχέση με την αγορά του λιανικού εμπορίου και το κλάδου του αυτοκινήτου ανέφερε: "Στο marketing όταν αναφέρεσαι σε κοινό που πρόκειται να δαπανήσει πάνω από 20.000 ευρώ για την αγορά ενός αυτοκινήτου αποκτάει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Επιπλέον το αυτοκίνητο δεν είναι προιόν ευρείας κατανάλωσης. Στο κλάδο μας όσο πιο premium είναι μια μάρκα τόσο πιο πολυσύνθετη είναι η αλληλεπίδραση με το αγοραστικό κοινό. Κερδίσαμε μια διάκριση που επιβεβαιώνει πώς προσεγγίζουμε σωστά τις ανάγκες των υποψηφίων αγοραστών".